בשבוע שעבר עולם התיירות הישראלית חווה טלטלה, כאשר ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא מצרים עבד אל־פתאח א־סיסי הכריזו על חניכת קו טיסה חדש מנתב"ג לעיר שארם א-שייח' שבדרום חצי האי סיני.

כבר בחג הפסח הקרוב ינהרו המוני ישראלים לנפוש אצל שכנתנו, וכדי שתוכלו ליהנות מהדילים הכי משתלמים לחול המועד ריכזנו עבורכם את כל ההזדמנויות הכי שוות שיש לחברות התעופה להציע:

Travelist עם המחיר הזול ביותר, אך האם הוא גם הכי משתלם?
אמנם שארם א-שייח' נמצאת ממש כאן מעבר לגבול הדרומי של המדינה, אך להגיע אליה הוא דווקא לא עסק פשוט כפי שחשבתם. על פי נתוני אתר השוואת המחירים "Travelist", הטיסות נעות בין מחיר של 529$ ועד 723$ לאדם. אבל אל תתפתו ללכת על המחיר הזול מביניהם. רק כדי לסבר לכם את האוזן, אם תבחרו להמריא אל היעד הנחשק בסך הכל שבוע מאוחר יותר, המחיר לטיסה ישירה באורך של שעה ו-20 יעמוד על 250$ בלבד. 

הטיסה הזולה מבין האופציות לווא דווקא משתלמת. אם תבחרו לשלם 529$ לטיסות הלוך-חזור עם חברת התעופה "פגסוס" הטיסה תיערך בממוצע כ-8 שעות, והיא אפילו לא תכלול תוספת מזוודה. זאת לעומת הטיסה היקרה יותר, שנמשכת בממוצע כשעה ו-20 דקות ודווקא כן כוללת תוספת כבודה. 

Guliver עם הפרשי מחירים קיצוניים
באופן בלתי נתפס, על פי הנתונים של חברת השוואת המחירים "Guliver", הטיסה הזולה ביותר תעלה 583$ לאדם ותמשך לא פחות מ-10 שעות הכוללות עצירה באיסטנבול שבטורקיה. כאן הטיסה המשתלמת ביותר עומדת על מחיר של 780$ לאדם ותמשך כשעה ו-20 דקות. 

דקה 90 מציבה רף
מנתונים שאספנו דרך אתר הזמנת הטיסה "דקה 90" אפשר לראות שהפרש המחירים יחסית מצטמצם. הטיסה הזולה ביותר אמנם עומדת על מחיר של 610$ לאדם ונמשכת בממוצע כשש שעות עם עצירה באיסטנבול, אך אחת יקרה יותר היא דווקא משתלמת הרבה יותר מקודמותיה שראינו באתרים האחרים. טיסה ישירה מנתב"ג לשארם א-שייח' בתאריכים הרצויים, שנמשכת שעה ו-20, תעמוד על מחיר של 698$. 

איסתא עם מבחר מצומצם
על פי סוכנות התיירות "איסתא", המחיר הזול ביותר לנוסע בודד, לטיסה שנמשכת כמעט 11 שעות אך כוללת כבודה, תעלה לכם 619$. באופן מפתיע, באיסתא לא מוצעות טיסות ישירות לשארם א-שייח', כך שבכל מקרה כדי להגיע ליעד המבוקש תאלצו לעבור מסע מפרך.