היילי, 40 וגנוזה, 48, שניהם גולשי סקי נלהבים ומתגוררים בסנדרלנד, ורמונט שבארה"ב. הדייט הראשון של בני הזוג היה על הר סקי ואת שאר החופשות שלהם הם בילו באתרי שלג נוספים ברחבי העולם. גנוזה הוא גם המאמן הראשי של נבחרת הסקי והסנואובורד של ארה"ב. השניים שהחליטו להתחתן במקום האהוב עליהם למרות תנאי מזג האוויר הקשים. הם עטו על עצמם חליפות סקי ומגלשיים, והחליפו נדרים ב-12 במרץ.

המשפחה והחברים של בני הזוג הצטרפו אליהם ביום המיוחד שלהם, עטופים גם הם במעילים ובמשקפי סקי, אבל היתה גם אורחת לא צפויה שהצטרפה לחגיגה: סופת שלגים. היילי אמרה שהיא ציפתה למזג אויר סוער. היא היתה בטוחה שירד גשם שיהפוך לשלג כאשר הטמפרטורות יצנחו, אבל היא לא חשבה שהחתונה תיערך בתנאי סופה. השניים רצו לחגוג בפסגת ההר אך נאלצו לבחור בגובה נמוך יותר באיזור מוקף עצים שיעניקו הגנה מסוימת מפני מזג האויר החורפי הקשה ומהסופה שהפתיעה.

היילי סיפרה שהיא בחרה בתאריך הזה כי זהו יום הולדתו של אביה המנוח שמת במפתיע. "שנינו ידענו שנתחתן על מגלשיים. זה מתאים לנו בדיוק, אנחנו לא אנשים של קיץ ושל מזג אויר טרופי", סיפרה היילי והוסיפה: "אנחנו אוהבי חורף, שלג וסקי אז מבחינתנו זה הגיוני לחלוטין להתחתן על הר מכוסה שלג".

"זו היתה חתונה לבנה אמיתית", סיפרה היילי. למרות סופת השלגים והיום החורפי הקשה שעברנו, זו היתה חתונת חורף מושלמת. אם חשבתם שהנשואים הטריים יסעו לחופשה חמימה לבטן גב בירח הדבש שלהם, תחשבו שוב.