נוסעת שהמריאה בטיסה של חברת Jet2 הבריטית ממנצ'סטר לאנטליה, החלה להתפרע לאחר ההמראה. האישה השתוללה והתנהגה באלימות כלפי הנוסעים והצוות בגלל תינוקות שבכו במטוס ואף סטרה להם, כך סיפר עד שנכח במקום.

מנוסעת נוספת שהיתה על המטוס נמסר: "בערך שעה ו-20 לאחר ההמראה, הנוסעת החלה להתלונן ולצעוק. היא הגיעה לקדמת המטוס, כעסה על הצוות ולא נרגעה. הצעקות שלה נעשו חזקות יותר והיא החלה להתנהג בתוקפנות ולצרוח על אנשים. אחד הנוסעים אמר לה משהו והיא סטרה לו בפניו. נוסע אחר קם להתערב וניסה להרגיע את האישה אך ללא הצלחה". 

עד אז, הצוות כבר קיבל החלטה להסיט את הטיסה ולבצע נחיתה בשדה התעופה בווינה שבאוסטריה כדי להוריד את הנוסעת המתפרעת מהמטוס. הדבר גרם לעיכוב מיותר והנוסעים שעלו לטיסה שאורכה הוא 4 וחצי שעות - הגיעו לאנטליה כמעט שעתיים מאוחר יותר מהמתוכנן. "זו הפעם הראשונה שהייתי בטיסה שנאלצה לנחות באמצע הדרך בגלל אדם אחר. אף אחד לא הצליח להרגיע את הנוסעת הזו. היא איבדה שליטה", הוסיפה הנוסעת. מטעם חברת Jet2, הודעת טקסט מתנצלת נשלחה לכל הנוסעים שהיו על הטיסה: "שלום, אנו מצטערים שבעקבות התפרעות של אחד הנוסעים על המטוס, נאלצנו לנחות בווינה. אנו עובדים על כך שתגיעו ליעדכם בהקדם האפשרי". 

הטיסה המריאה מווינה כשעה לאחר מכן ונחתה באנטליה באיחור של שעה וחצי מהשעה המתוכננת. חברת Jet2 אישרה שהאירוע אכן התקיים ושהטיסה המשיכה בהצלחה לייעדה לאחר הורדת הנוסעת: "טיסה LS895 ממנצ'סטר לאנטליה הופנתה לנחיתה בווינה מוקדם יותר היום כדי שיתאפשר לנו להוריד נוסע אשר התפרע במהלך הטיסה. כחברת תעופה ידידותית, אני נוקטים בגישה של אפס סבלנות להתנהגות המשבשת את חווייתם של הנוסעים ואנשי הצוות".