בעוד שרוסיה ניהלה את מלחמתה המכוערת באוקראינה, העולם קיבל השראה מגבורתן של רבות מהחיילות המדהימות של המדינה שענו לקריאה לנשק. על פי החוק הצבאי של אוקראינה, גברים רבים מגוייסים אך נשים רבות הצטרפו כדי להדוף את כוחותיו של נשיא רוסיה וחלקן שיתפו את מעלליהן ב-TikTok.

חשבון בולט במיוחד שייך לחיילת בשם "קטיושה" שמפרסמת באופן קבוע סרטונים ל-27 אלף העוקבים שלה. באחד הסרטונים, היא תיעדה איך היא וחבריה עוברים אימונים צבאיים אינטנסיביים. היא צילמה את הבסיסים והציגה את כישוריה החדשים שכללו קליעה למטרה במטווח וכיבוי אש. בקליפ דרמטי אחר, היא מתעדת את עצמה הודפת את נשקו של מי שאמור להיות ה"אויב". 

@katiusha2882 #украінанайкраща🇺🇦💪 #глобальныерекомендации #яукраїнка🇺🇦 #війна #патріот ♬ оригинальный звук - 🇺🇦❤️UKRAINE❤️🇺🇦

עם זאת, התוכן שהבנות האמיצות מפרסמות, אינו מתאים לכולם. הן מוסיפות אזהרות בחלק מהסרטונים לפני הצפייה בתיעוד. הנכונות של נשות אוקראינה להצטרף לצבא ולהילחם עם הגברים ניכרת לאורך כל הדרך וכשרואים את האימונים שהם עברו יחד זה בהחלט לא מפתיע.

בסדרת תמונות שצולמו בשנה שעברה בזמן שהמדינה התכוננה לתקיפה הרוסית, חיילת צעירה בשם אנה שורינה הציגה את תהליך הבחירה המוקפד שהיא וחברותיה עברו. זה כלל אימונים עם נשק, רכיבה על טנקים, זחילה במסלולי מכשולים ומטווחים.

@katiusha2882 #рекомендации #війна #військові #військовадівчина #військоваформа #глобальныерекомендации #військовадівчинка #курсант ♬ оригінальний звук - KALUSH