בריטני וולש, סיפרה ששכרה דירה יחד עם חברה ממארח באתר Airbnb בטקסס שבארה"ב. כשהגיעו לנכס, הן לא שמו לב למשהו חריג שנמצא שם. אבל לא הרבה זמן לאחר שהשתיים כבר הספיקו להשתמש בחדר האמבטיה, מצאה וולש ממש במקרה מכשיר קטן שהיה מחובר לקיר ולתדהמתה מיד הבינה כי מדובר במצלמה נסתרת זעירה. 

בריטני גילתה מצלמה נסתרת בחדר האמבטיה (צילום: טיקטוק)

האישה התקשרה מיד למשטרה כשהיא נסערת והזעיקה אותם לכתובת הנכס בו היא וחברתה היו. וולש שתיעדה את הממצא הסודי, הציגה אותו בפני השוטרים והסבירה שהמצלמה היתה מחוברת לקיר. בסרטון שהעלתה ל-TikTok, נראה קצין המשטרה עומד בסלון ובריטני מראה לו את המצלמה הזעירה. 

המצלמה הסודית מתחברת ישר לשקע חשמל ונראה שיש בתוכה כרטיס זיכרון קטן שבו ככל הנראה, ישמרו הצילומים. וולש סיפרה שהיא נכנסה לשירותים ברגע שהגיעו לדירה ואף אחד לא נכנס לשם שוב אחריה חוץ מחברתה ולכן היא בטוחה שהמצלמה היתה שם כשהן הגיעו למקום.

השוטר שהגיע לנכס (צילום: צילום מסך טיקטוק)
השוטר שהגיע לנכס (צילום: צילום מסך טיקטוק)

מ-Airbnb נמסר: "אנו מתייחסים למקרה ברצינות רבה וצוות הבטיחות המסור שלנו יחקור את העניין ביסודיות. המדיניות של Airbnb אוסרת בהחלט התקנת מצלמות נסתרות". המקומות היחידים בהם מותרת התקנת מצלמות אבטחה הם במקומות המוגדרים "איזורים משותפים", כל עוד הם מיידעים באופן מלא את האורחים שהם מצולמים, אך מכשירים מהסוג הזה לא אמורים להימצא בחדרי שינה או בחדרי אמבטיה.

וולש, שלא האמינה כי בעל הנכס שתל את המצלמה, סיפרה ש-Aitbnb החזירו לה ולחברתה את הכסף ששילמו עבור כל השהות. הסרטון ששיתפה ב-TikTok נצפה יותר מ-10 מיליון פעמים והגולשים נחרדו מהעובדה שנמצאה מצלמה נסתרת בדירה להשכרה.