אנשים רבים מפחדים מטיסה, בין אם זה בגלל מערבולת, התרסקות או הידבקות במחלה במטוס. אבל לא נראה שלמישהו עבר בראש מה יקרה לו אם ימות כשהמטוס באוויר, אבל הודות לדיילת אחת – אנחנו יודעים מעכשיו את האמת העגומה. אשת הצוות האנונימית של חברת התעופה חשפה שהיא שונאת את מה שהיא אמורה לעשות אם מישהו ימות בטיסה, דבר שגרם לפחד לא מוכר עבור חלק מהגולשים במדיה החברתית.

דיילת אנונימית מספרת מה יקרה אם אדם ימות במהלך טיסה (צילום: טיקטוק)

בשיחה עם המארחים, ג'ו סנטגאטו וגרג דייבק מהפודקאסט Other people livet שמועבר על ידי משתמש בשם @oplpodcast ב-TikTok, סיפרה הדיילת: "הדבר שתמיד הפחיד אותי זה שאנחנו צריכים להחזיר את האדם שמת לכיסא שלו, להטות מעט את המושב ולהניח שמיכה עד הצוואר שלו. אנחנו לא יכולים לכסות את הפנים שלו. אז, אם הטיסה מלאה ואחד הנוסעים חטף פתאום התקף לב – אנחנו לא יכולים להזיז אף אחד מהמושב שלו. ישב לידך בן אדם מת עד הנחיתה. ואם מישהו שואל: 'סליחה, האדם שליידי מת?' אני אצטרך לענות לו 'כך זה נראה' ".

מגישי הפודקאסט נחרדו וכך גם העוקבים שלהם ברשת החברתית שטענו שהם לא יהיו מסוגלים לשבת ליד גופה למשך שארית הטיסה. גולש אחד כתב: "זה מפחיד. זה פיתח אצלי פחד חדש מטיסות". אחר הוסיף: "אין סיכוי שאוכל לשבת שם. אין סיכוי". שלישי כתב: "האם חברת התעופה משלמת עבור הטיפול שאותו אדם נזקק לו אחרי החוויה המפחידה הזו?".

דיילת מספרת מה יעשו באדם מת בזמן טיסה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
דיילת מספרת מה יעשו באדם מת בזמן טיסה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

החשיפה הזו הגיעה לאחר שכוכבת ה-TikTok והדיילת Kat Kamalani חשפה מה עליכם לעשות אם אתם מאחרים לטיסה שלכם.