אם לשלושה חשפה את כל האמת בחשבון ה-TikTok שלה, תחת השם @aubrecita בסרטון שצבר יותר מ- 4.8 מיליון צפיות, האישה סיפרה שהיא היתה בבית חולים לאחר שילדה את הילד השלישי כשגילתה את התגלית המחליאה. אחיות מחלקת היולדות הזכירו לאם לשים לב לזמנים המדוייקים שבהם היא מאכילה את התינוק. 

"בוא להתכרבל" אם מגלה שבן הזוג שלה בגד בה רגע אחרי שילדה (צילום: טיקטוק)

האם הושיטה יד למכשיר הנייד של בן זוגה שישן באותה בעת, כדי לבדוק מה השעה ולדעת כמה זמן עבר מאז שהאכילה את בנה בפעם האחרונה. אבל כשהמסך נדלק, היא טענה שהיא נתקלה בהודעת טקסט יוצאת דופן. צילום המסך שפרסמה מגלה שההודעה נשלחה מאישה בשם מריסה ונשלחה בשעה 12:25 בצוהריים: "בוא להתכרבל".

אבל בדיוק כשהיא חשבה שהדבר לא יכול להחמיר, היא גילתה שזה לא המסר היחיד שהיא נתקלה בו. היא טענה "הוא שלח הודעה לחבר שלו מיד אחרי הלידה וכתב לו 'התינוק לא נראה כמוני' ". מאז הפרסום, קיבלה האישה 2,400 תגובות מאנשים שהיו המומים ממעשיו של בן הזוג שלה.

ההודעה שנשלחה לבן הזוג (צילום: צילום מסך טיקטוק)
ההודעה שנשלחה לבן הזוג (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אחת כתבה: "מסירה את מריסה מרשימת השמות לתינוקות". שני הוסיף: "אלוהים רצה שתראי את ההודעה בדיוק ברגע הזה כדי שתמשיכי הלאה". שלישי כתב: "והתמונה של התינוק ברקע של הנייד שלו". האם חשפה שעברו מספר שנים מאז ושהיא כבר לא עם בן הזוג. "עזבתי אותו ואני נשואה היום לאדם אחר שהחזיר לי את האמון בגברים".