כלב האש סימבה, הוא חבר צוות בלתי נפרד במכבי האש של לונדון. הוא בן חמש ויכול לזהות במהירות רבה חומרים דליקים ולקבוע האם מקור השריפה הוא הצתה מכוונת, מה שמבטיח צדק לקורבנות של פשעי הצתה מחרידים.

בשנה שעברה, סימבה עזר להרשיע שני גברים ברצח לאחר שמצא חומרים דליקים ששימשו לשריפה קטלנית שהיתה בבית בלונדון. הוא איתר מספר נקודות שבהן נמצא חומר דליק ועבודתו בזירה סייעה להתפתחות חקירת המשטרה ולהכניס את שני הגברים מאחורי סורג ובריח.

אנטון, כבאי במחוז בו מועסק סימבה, סיפר: "הכלב הזה הוא גיבור עבורנו וחלק בלתי נפרד מצוות מכבי האש של העיר". בעל החיים מספק גם טיפול נהדר לעמיתיו הדו-רגליים, מעלה חיוך על פניהם גם אחרי הימים הקשים ביותר. עבודתו המדהימה של סימבה ראתה בו מועמד לפרס "הכלב הגיבור של המועדון לשנת 2022" לצד ארבעה כלבים מצטיינים נוספים.

סאלי פיליפס, שגרירת פרס הכלב הגיבור לשנת 2022, אמרה: "הלוואי שכולנו נוכל 'להיות יותר כלבים'. הכלבים של היום יותר גיבורים ממני. לכלבים יש השפעה יוצאת דופן על חיינו, מהדברים הקטנים ביותר כמו קבלת פנים בבית אחרי יום עבודה קשה, לשכך את כאבנו אחרי שיברון לב או מחלה. הפרס הוא חגיגה מעוררת השראה של חברו הטוב ביותר של האדם וכל מה שהם עושים למעננו".