הדוגמנית ויויאס דאיימונד בת ה-27, הדהימה את משתמשי המדיה החברתית על ידי שיתוף סרטון של עצמה, לכאורה מנגנת בגיטרה אקוסטית בלי שימוש בידיים או במפרט – אלא באמצעות הלשון בלבד. הקליפ הקצר שהועלה לעמוד האינסטגרם שלה, הציג את הדוגמנית מחזיקה את הכלי לכיוון פיה, מעבירה במהירות את לשונה על מיתרי הגיטרה כדי לנגן את המנגינה הידועה של "אולפני המאה ה-20".

View this post on Instagram

A post shared by Diamond (@itsvvsdiamond)

"תייגו חבר שזה יעצבן אותו" כתבה דיימונד בהומות מתחת לסרטון הקצר שנצפה יותר מ-2 מיליון פעמים באינסטגרם ו-202 אלף פעמים ב-TikTok. הגולשים נהרו במהירות להגיב למשפיענית, כשהם נפעמים מהיכולות המוזיקליות שלה. "ללשון הזאת יש קריירה", כתב גולש. כמה גברים התלהבו מתנועות הלשון של דיימונד שהם אפילו הציעו לה הצעות נישואין: "התינשאי לי?!", כתב בחור אחד והביע את התלהבותו, "מצטער אחי, אבל היא תתחתן איתי קודם", הגיב בחור אחר במהירות. 

ובעוד שהביצועים של דיימונד גרפו שבחים והצעות נישואין, אחרים נותרו נגעלים במקצת: "זה דוחה. מיתרי גיטרה מכוסים בחיידקים!", כתה גולש אחר, וציין שדיימונד היתה בחנות גיטרות כשצילמה את הסרטון ולכאורה ניגנה בכלי שאינו שייך לה. אחרים הטילו ספקות באותנטיות של היכולות המוזיקליות הנועזות של דיימונד, עם ספקן שקבע: "מזויף! האצבעות שלה לא זזות על צוואר הגיטרה והלשון שלה לא מפרפרת מספיק על המיתרים כדי ליצור את האקורדים שאנחנו שומעים". 

ויויאס דיימונד מנגנת בגיטרה באמצעות הלשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ויויאס דיימונד מנגנת בגיטרה באמצעות הלשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דיימונד לא שיתפה קליפ נוסף בו היא מנגנת על גיטרה באמצעות הלשון, מה שמעורר ספקולציות נוספות שהסרטון היה לא יותר מתעלול ערוך.