כבר שמענו על סיפורי בגידות רבים ועל מערכות יחסים לא שגרתיות, אבל הסיפור הזה כנראה יצליח להפתיע אתכם.

אוטיומן אנקריך בת ה-21 שיתפה את הסיפור המזעזע שלה באמצעות סרטון בחשבון ה-TikTok שצבר יותר מ-1.7 מיליון צפיות מאז שהועלה מוקדם יותר החודש. "כשנזכרתי שהיינו בחופשה ומצאתי עטיפה של קונדום ברכב של אבא שלי מהלילה הקודם, אבל הוא היה רק איתי ועם חברה שלי", כתבה אנקריך בסרטון.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לאחר מכן סיפרה כיצד התעמתה עם חברתה לאחר שמצאה את הפריט המפליל בתוך הרכב: "שאלתי אותה למה יש עטיפה של קונדום על המושב והיא אמרה לי שאני כנראה מדמיינת". חברתה סירבה בתחילה להודות שהיתה עם האב. עם זאת, לאחר חקירה נוספת ולחץ מצידה של בת ה-21, חברתה הודתה בסופו של דבר שקיימה יחסי מין עם אביה, מה שגרם לסיומה של החברות ארוכת השנים.

@autumn.ankerich #foryoupage #fyp #daddyissues #viral ♬ original sound - Slowed Songs

לדברי אנקריך, הבסטי חסרת הבושה התרברבה על המקרה ברשתות החברתיות: "היא פרסמה על זה באינסטגרם כמה שבועות לאחר מכן". הן לא התראו מאז. הצעירה טוענת שלמרות ההלם הראשוני, בדיעבד, גם אביה וגם חברתה התנהגו בצורה המעוררת חשד באותו הערב. 

החברה הטובה עברה את גיל ההסכמה החוקי ואנקריך לא מאשימה את אביה בעבירה פלילית כלשהי. בינתיים הסיפור הצליח להדהים את גולשי אפליקציית ה-TikTok שרבים מהם כתבו תגובות לעגניות לסרטון: "אז היא גם קראה לו 'דאדי'?" גולש אחד התבדח, בעוד ששני הגיב: "לפחות הוא השתמש בקונדום". 

צעירה גילתה שאביה שכב עם חברתה הטובה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
צעירה גילתה שאביה שכב עם חברתה הטובה (צילום: צילום מסך טיקטוק)