אנשים מכל הגילאים פנו לאתר המנויים OnlyFans כדי להסתדר בחיים, וזה כולל גם כמה נשים מבוגרות שהחזירו את השנים לאחור באמצעות הפלטפורמה. כשאנחנו חושבים על OnlyFans, אנחנו נוטים לדמיין נשים צעירות יותר שנטשו את משרת ה-9:00 עד 17:00 המסורתית שלהן כדי להרוויח סכומים "משני חיים", או שאולי אנחנו נזכרים בסלבריטאים שמצאו דרך לעשות השלמת הכנסה.

אלמדה היתה בת 71 כשהתחתנה עם גארי הארדוויק, שהיה רק בן 17 בזמן הטקס. החתונה המוזרה התקיימה בשנת 2015 והזוג האמריקאי מרוויח כעת כסף על ידי שיתוף התעלולים בחדר השינה שלהם ב-OnlyFans. הם גובים כ-11 דולר לחודש והביוגרפיה של העמוד שלהם מציינת שהדף מכיר תוכן "עירום מוחלט" ו"סרטוני עירום".

אלמדה כיום בת 77 ובשנת 2020 החלה הפנסיונרית את המיזם החדש שלה. כששיתפו את החדשות בחשבון הטוויטר המשותף שלהם, כתב גארי: "אשתי ואני חדשים ב- OnlyFans, היא בת  76 ואני בן 23. יש לנו תוכן פורנוגרפי לחלוטין". למרות שחשפו את החלקים האינטימיים של מערכת היחסים שלהם עם אחרים, הזוג, שיש להם 18 אלף עוקבים באינסטגרם, חיכו עד שנישאו לפני שהם קיימו יחסי מין.

גארי סיפר: "זה היה נפלא, יותר מהחלומות הכי פרועים שלי. היא באמת אשת חלומותיי ומהבחינה הפיזית של מערכת היחסים שלנו – לא יכול להיות טוב יותר", ולכבוד יום נישואיהם הרביעי, הוא הוסיף:  "לפני ארבע שנים, ממש ביום הזה נתתי את ליבי ונשמתי לאישה שגונבת אותם שוב ושוב בכל יום. עד ליום שפגשתי אותך מעולם לא ידעתי שאפשר לאהוב מישהו ברמה כה עמוקה. עברנו יחד עליות ומורדות שתמיד התגברנו עליהן, ובמבט לאחור, זה באמת רק חיזק אותנו".