ג'וני דיג'וליוס, מתאבק וחובב אקסטרים מטורף, קפץ יחד עם קבוצה של 30 אנשים לצניחה מצוק גבוה כשהוא מרוגש ומתעד את עצמו לסרטון נוסף לעמוד האינסטגרם שלו, שמציג סרטונים מרהיבים של צניחות, צלילות, היאבקויות ואפילו את הפציעות שלו במקומות היפים ביותר בעולם.

בסרטון בו תיעד את עצמו, למספר שניות דיג'וליוס גלש באוויר בצורה חלקה אך ניתן לראות איך עד מהרה הוא איבד שליטה ופגע עם המצנח שלו בקצה המצוק רגעים לאחר הקפיצה. בעוד רגלו מתכופפת לאחור, הוא נאבק להחזיר את שיווי המשקל שלו וצנח במורד הצוק בצורה לא יציבה. חובב האקסטרים נשמע ממלמל לעצמו בפחד: "קרעתי את המצנח שלי". 

הוא נאחז בחוזקה עד הרגע האחרון ומנסה להתאושש מהניסיון המסוכן והטראומטי. בשיתוף התיעוד באינסטגרם, כתב דיג'וליוס: "התלבטתי אם לשתף את המקרה הזה, אבל למרבה המזל יצאתי משם ללא פציעות. הייתי הקופץ האחרון בקבוצה של 30 איש. אחד הרגעים המפחידים ביותר היה פנייה של 180 מעלות כשהמצנח לא נפתח. דברים כמו תנוחת הגוף או רוח יכולים לגרום לכך. אחרי שכבר נתקלתי בסלע, הרמתי את הראש וראיתי שחמישה מתוך שבעת התאים של המצנח – נקרעו. לא יכולתי לנווט משם והייתי בהלם שהוא עדיין מחזיק אותי באוויר. אחרי כשעה שהייתי תלוי על המצוק, הצלחתי לטפס בזהירות ולצאת החוצה".

למרבה המזל, המתאבק יצא משם ללא פציעות. הסרטון נצפה יותר מ-100 אלף פעמים וצבר יותר מ-4,000 לייקים. גולשים שהם עוקבים אדוקים של דיג'וליוס מיהרו להגיב בדאגה: "שמח שאתה בסדר!", כתה אחד. אחר הגיב: "סצנה של סרט אימה. העיקר שלא נפגעת".