פיט נסביט שמתגורר כיום במולאלה שבארה"ב, סיפר שכשהיה בן 5 הוא עבר טיפול נגד פוליו והרגיש רע, כשדודו נתן לו את מעיל העור שמצא במקרה עזוב במסעדה בוושינגטון בשנת 1950. "דוד שלי נתן לי את הז'קט כשהייתי חולה כדי שלא יהיה לי קר, ומגיל 10 עד גיל 18 הייתי לובש אותו כי הוא היה מביא לי מזל", סיפר נסביט. עוד סיפר שהוא שמר על הפריט ההיסטורי במשך כל השנים ושהוא נמצא במצב מצוין.

"הייתי מורח אותו בשמן שמתאים לעור ואפילו החלפתי את הרוכסן. המטרה שלי היתה למצוא מישהו שישמור עליו כמו שאני שמרתי ושבסופו של דבר יחזיר אותו למשפחה לה היה שייך", אמר. נסביט סיפר ששמו של הבעלים של הג'קט היה מיילס פ. בלום. השם נכתב בתוך בטנת הז'קט ובחודש פברואר השנה הוא החליט להיעזר בחברו, ג'רי פרגוסון כדי לנסות לאתר את בני משפחתו של בלום.

פרגוסון נעזר ברשתות החברתיות כדי ליצור קשר עם אחד מבני משפחתו והצליח לאתר את בתו של בלום, טרי סרג'נט. לאחר שהצליחו ליצור עמה קשר, סיפרה הבת שאביה מת כשהיתה רק בת 14: "אבא שלי ואני הצטרפנו לקבוצת הבייסבול של הכנסייה. אני הייתי החובטת והוא היה המאמן. הייתי הולכת איתו לכל מקום והיינו מאוד דומים. אהבתי אותו מאוד". 

מעיל ממלחמת העולם השניה הוחזר לבעליו (צילום: צילום מסך יוטיוב)
מעיל ממלחמת העולם השניה הוחזר לבעליו (צילום: צילום מסך יוטיוב)

סרג'נט אמרה לנסביט שהוא צדק כשטען שהז'קט שייך ל"גיבור על", וסיפרה שאביה טס ל-40 משימות צבאיות כשלבש את המעיל הזה: "הוא היה בכל רחבי אירופה, בצרפת וגרמניה".

הז'קט נשלח אל סרג'נט בדואר והיא קיבלה אותו החודש. "כל מה שיכולתי לחשוב עליו באותו הרגע שראיתי את הפריט היה: 'ברוך הבא הביתה, אבא'. וזה טיפשי שאישה מבוגרת חושבת ככה אבל זה מה שהרגשתי. הכנסתי את ידי לכיס ויכולתי ממש להרגיש אותו שם".