כבר נתקלנו בעבר בחתונות מרובות משתתפים, בהן יש יותר מחתן אחד או כלה אחת, אך על כזו עוד לא שמענו. אדם פוליגמי בשם לואיצ'ו, שחי בדרום קיבו שבקונגו, נישא לאחרונה לשלישיית אחיות זהות. בריאיון ל-AfriMax, שהתפשט ברחבי העולם והדהים את הגולשים, לואיצ'ו הסביר מה הוביל אותו להחלטה הלא שגרתית. צפו בכתבה על החתונה המפתיעה: 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

החתן סיפר כי תחילה הוא הכיר את אחת האחיות, נטלי, באמצעות הרשתות החברתיות ו"לא יכול היה להתאפק לפגוש אותה". כשנסע בפעם הראשונה לפגוש אותה חיכתה בביתן נטשה, שדומה לאחותה שתי טיפות מים. בפעם אחת שהגיע פגש את האחות נדיג' והתאהב מיד גם בה. כך, בכל אחת מהפעמים לואיצ'ו פגש אחות אחרת – עד שהגיע למצב בו הוא התקשה לבחור איזה מבין האחיות הוא אוהב יותר. 

עם הזמן שלוש הנשים התאהבו גם הן בלואיצ'ו והחליטו להעמיד בפניו אולטימטום: "או שתינשא לכולנו, או לאף אחת". בריאיון סיפרה האחות נטלי: "בהתחלה, כשאמרנו לו שהוא צריך להתחתן עם שלושתנו הוא היה המום לגמרי. אבל בגלל שהוא כבר התאהב בכולנו, שום דבר לא יכול היה להפריד בינינו. אנשים חושבים שזה בלתי אפשרי ששלוש נשים יחלקו בעל אחד – אבל עבורנו, שיתוף הוא כל חיינו מילדות". 

גם לואיצ'ו התייחס לסיטואציה יוצאת הדופן ואמר: "כמעט התעלפתי כשהבנתי שפגשתי בכל יום מישהי אחרת. התבלבלתי כי תכננתי להינשא לנטלי, אבל עם הזמן הבנתי שאני לא יכול להשאיר את השתיים מאחור". וכך, לא חלפו שבועות ולואיצ'ו נישא לשלוש הנשים בטקס מצומצם שכלל רק משפחה וחברים קרובים. היחידים שנעדרו מהאירוע היו הוריו של החתן, שלא תמכו בהחלטה. 

"צריך להפסיד משהו אחד כדי לזכות באחר. אני שמח להתחתן עם השלישייה לא משנה מה ההורים שלי או אחרים חושבים. לאהבה אני גבולות", סיכם לואיצ'ו בהתרגשות.