הכיבוש הרוסי באוקראינה כבר הגיע אל עומק המדינה, ובשכונות, במרכזי הקניות ובכבישים נותר הרס רב ושאריות של כלי הלחימה. סרטון שמטריף את הרשת בימים האחרונים מציג סיטואציה מבהילה במיוחד, שאם לא היינו יודעים מה מתרחש כעת באירופה – היינו יכולים לטעות ולחשוב שמדובר בקטע מתוך משחק מחשב. צפו בתיעוד מהכביש המהיר במחוז קייב: 

אחרי שגם העיר בורודיאנקה שבמחוז קייב הותקפה, צבא רוסיה הותיר אחריו מספר רב של מוקשים שנפרסו על כביש ראשי באלכסון. כלומר, כל כלי רכב שינסה לברוח וייסע בקו ישר על האספלט, יעלה על אחד המוקשים ויתפוצץ. ועל אף הסכנה הממשית, מספר אוקראינים החליטו שלא לתת למוקשים לעמוד בדרכם אל מקום מבטחים – וזה מה שהם עשו. 

בתיעוד מהכביש המדובר ניתן לראות רכבים פרטיים, אחד אחר השני, נוסעים בסללום בניסיון לצלוח את הנסיעה בבטחה. באופן מבהיל ומאיים במיוחד, הנהגים נאלצים לנסוע בזהירות מרבית כך שיוכלו לעבור מעל מקבץ חומרי הנפץ. על פי הדיווח של אתר Daily Mail, כל הרכבים שתועדו עברו את המוקשים בהצלחה, על אף שנהג השלישי עשה זאת בצורה מרושלת. 

כמו כן, לא ברור כיצד אותרו המוקשים לראשונה, כיוון שלכל נהג שנסע על הכביש במהירות לא היה מספיק זמן כדי להבחין בהם ולעצור, מה שעלול היה להסתיים בטרגדיה קטלנית.