אם הייתם מגלים שבן הזוג ניהל רומן לפני שמת, האם הייתם משאירים את הכל מאחור ובוחרים להמשיך הלאה? או שהייתם מעדיפים לנקום? אישה אחת נקטה בצעד דרמטי.

ברידג'יט דייוויס בת ה-36, פנתה לאפליקציית ה-TikTok כדי לחשוף את חילופי הדברים המביכים שחוותה לאחר שסיפרה למאהבת של בעלה שהוא כבר לא נמצא בין החיים. "כשבעלך מזה 10 שנים מת ואת חייבת לספר לפילגש שלו", כתבה דייוויס בסרטון שהעלתה לרשת החברתית, ולאחר מכן שיתפה הודעות טקסט קצרות שהחליפה עם האהובה של בעלה.

כך נהגה אלמנה עם המאהבת של בעלה (צילום: טיקטוק)

הסרטון של בת ה-36 צבר יותר מ-1.6 מיליון צפיות. בעלה, שהיה אב שני ילדיה, נטל את חייו בשנת 2018 לאחר מאבק ממושך מהפרעה דו-קוטבית. האלמנה היתה מודעת לכך שבעלה נפגש עם האישה השניה לפני מותו, והחליטה לשלוח לה הודעה כדי לעדכן אותה בדבר החדשות הטרגיות.

צילומי המסך הכלולים בסרטון ה-TikTok של דייוויס, מציגים את תגובתה של המאהבת שנותרה בהלם: "אני לא מאמינה", השיבה תחילה לפני שהוסיפה: "אני פשוט מאבדת את זה. זה לא יכול להיות. הוא הבטיח לי". לאחר מכן שאלה האישה השניה האם היא יכולה ללכת למקום שבו אהובה נקבר. "לא." הגיבה האלמנה ביובש.

חילופי הדברים בין המאהבת לאלמנה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
חילופי הדברים בין המאהבת לאלמנה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

הגולשים היו חלוקים בתגובותיהם, וחלקן טענו כי דיוויס היתה צריכה לספר למאהבת היכן קבור האיש: "נראה כאילו שלחת לה את ההודעה רק כדי שתוכלי להיות מרושעת  אליה ולא לתת לה ללכת לקברו. או שתהיי נחמדה או שתמשיכי הלאה", כתב אחד, בעוד אחר הוסיף: "גם היא איבדה אהוב. הוא זה שהרס את מערכת היחסים שלכם – לא היא". 

יחד עם זאת, בסרטון אחר פרסמה בת ה-36 צילומי מסך נוספים, שבהם המאהבת מודה שידעה שהאיש נשוי. "את יודעת שהוא היה בעלי במשך 10 שנים, נכון? שיש לנו ילדים מדהימים ביחד", שאלה דיוויס בחילופי ההודעות בניהן, "כן, אני יודעת הרבה דברים. בעיקר שהוא היה זקוק לתמיכה", הפריכה המאהבת בחוצפה.

אישה גילתה כי בעלה ניהל רומן לפני מותו (צילום: טיקטוק)

בסרטון אחר, חשפה האלמנה כי בעלה לא גר עימה בדירתם המשותפת בזמן שנטל את חייו. בני הזוג נפרדו מספר חודשים קודם לכן, אך לטענתה, הבטיח שהוא רוצה להתפייס זמן קצר לפני מותו.