חג הפסח בפתח ואיתו המחלוקות המשפחתיות – אצל המשפחה של מי מבין בני הזוג ייערך ליל הסדר? המקרה הקיצוני הזה הוביל לסכסוך קשה בין בעל ואישה ממרכז הארץ שהסתיים בצו מניעה על הילדים. 

בני הזוג מגדלים יחד שלושה ילדים ומתפרנסים יחד עם מעל 100 אלף שקלים בכל חודש. על אף מצבם הכלכלי הטוב, השניים נקלעו לקשיים כספיים לאחרונה, מה שהוביל את הבעל לפנות אל הוריו במטרה לבקש סיוע. כשאלו סירבו בטענה שהבן "מנהל אורח חיים ראוותני", הבעל כעס מאוד, טלפן לאשתו וגידף אותם בפניה. "יש לי אבא קמצן חולני, איש רע, טיפש, אלים ומרגיז", אמר הבעל.

הטוויסט בעלילה מגיע כאשר מתברר שמה שהבעל לא ידע, היה שאשתו הקליטה את כל השיחה – מתחילתה ועד סופה. לדברי הבעל, שפנה אל עורכת דינו שרין סולן, האישה ניצלה את המתיחות עם הוריו והבהירה כי השנה הם מתכוונים לחגוג את ליל הסדר עם הוריה. 

כאשר הבעל סירב, בטענה שמדובר במסורת ארוכת שנים המבוססת על העובדה שהוא בן יחיד, האישה איימה: "אם לא תוותר אני אשלח להורייך את ההקלטה שישמעו איך קיללת אותם מאחורי הגב". האישה המשיכה והתעקשה לקיים את החג עם הצד שלה, שכן אחותה מתכוונת להגיע מחו"ל והמשפחות לא נפגשו תקופה ארוכה בעקבות מגפת הקורונה. 

על אף הבקשה והטענות, הבעל המשיך בסירובו, מה שהוביל את האישה לשלוח את ההקלטה המדוברת אל ההורים, ובתגובה אלו ביטלו את ההזמנה. הבעל הפגוע הורה לעו"ד סולן לפתוח תיק יישוב סכסוך וביקש צו שיאסור על האישה לקחת את הילדים לחגוג את הוריה ודרש מבית המשפט להורות לאישה להיערך לחגוג את הסדר בבית. האישה הבהירה כי שום צו לא ימנע ממנה לחגוג את אצל הוריה: "אם יהיה צו כזה, אבור להתגורר שם מיד", איימה על בעלה.