כשהתחתנתם, האם בסוף הלילה לקחתם את המעטפות וחזרתם הביתה או שנסעתם לבית מלון? הזוג הזה העביר את הלילה בבית מעצר לאחר שפרצה  קטטה אלימה בחתונתם - כלפי לא פחות מאשר אם הכלה ובן זוגה. 

קלייר גודברנד, בת 26 ואם לארבעה ובעלה אימון גודברנד, בילו שניהם את ליל הכלולות שלהם באזיקים בבית הכלא. המהומה החלה כשבת ה-26 תקפה באלימות את אמה שרי-אן לינדזי ופצעה אותה תוך שהיא פרצה לתגרה גדולה בין החתן לבין אחיו. הבעל הטרי והאח תקפו באכזריות את בן זוגה של האם, דיוויד בויד, והותירו אותו פצוע קשה. הבחור גם תקף ופצע אורח נוסף לפני שהמשטרה הגיעה למקום כדי לעצור את הקטטה. הכלה, החתן ואחיו נעצרו על ידי השוטרים והובאו להארכת מעצר בתאים נפרדים לפני שהופיעו בבית המשפט.

צילומי אבטחה במעגל סגור, שלפי הדיווחים תיעדו את המהומה שנגררה מתוך אולם האירועים אל רחבת הדשא שבחוץ, שכנעו את השופטים להטיל את האשמה על השלישייה. קלייר הכלה, הודתה באשמת תקיפה. היא הודתה שתפסה שוב ושוב את אמה בשיער, חבטה ובעטה בראשה ובגופה וגרמה לה ליפול על הקרקע.

היא גם הודתה שחבטה באגרופים ובעטה לאמה שרי-אן בראשה בזמן שהייתה על הרצפה, הכתה אותה עם נעל ותפסה אותה בצווארה והגבילה את נשימתה. דיוויד, בן הזוג של האם, הוכה על ידי החתן ואחיו באגרופים, הם בעטו בו, נשכו אותו ודחפו את אגודליהם לתוך עיניו. גם הם הודו באשמת תקיפה ופציעה.

הסיוט ההרסני התרחש לאחר שעות של שתיה מרובה של אלכוהול. 

כעת התברר כי לינדזי האם נישלה את קלייר בתה מהצוואה שלה, כך שהיא לא תוכל לשים את ידה על הנכסים, הבית או ביטוח החיים שלה אם יקרה לה משהו. האם סיפרה: "הכסף הוא כל מה שמעניין אותם. נכנסתי לפניקה. הבת שלי היא בת יחידה. יש לי שני נכסים, בית וביטוח חיים והכל היה אמור להיות שלה. הרגשתי מודאגת שהם חשבו שהם יקבלו את כל מה שיש לי אם משהו יקרה לי. אחרי החתונה – שיניתי את כל הניירת ונישלתי אותה מהירושה כדי שהיא לא תקבל כלום".