הכל כבר היה מוכן לקראת החתונה של הזוג הזה. אבל באופן לא צפוי, כשהאישה נעזרה במחשבו האישי של בן הזוג, היא נתקלה בדבר שהפך את הקערה על פיה.

מריה בת ה-25 (@lifebymaria), חשפה את הסיפור הטראגי שלה ברשת החברתית TikTok. "תארי לעצמך שאת מאורסת, במרחק שלושה חודשים בלבד מחתונת החלומות שלך, ההזמנות כבר נשלחו, וביום חמישי אקראי את במקרה מגלה שהארוס שלך הסתיר תיקיית תמונות שכללה תמונות של אחיות שלך וקולגות שלו לעבודה".

צעירה גילתה ימים לפני חתונתה שבן הזוג מחזיק בתמונות של אחיותיה וקולגות שלו לעבודה (צילום: טיקטוק)

מאז שהסרטון פורסם במדיה החברתית, התפנית קורעת הלב הפכה לוויראלית וצברה כמות עצומה של 720 אלף צפיות. בתגובות היא הסבירה: "הוא עזר לי להגיש מועמדות לעבודה שמצאתי כי המחשב שלי לא עבד באותו הזמן. הורדתי את קורות החיים שלי למחשב שלו ובדקתי באיזו תיקייה המסמך נשמר".

לאחר לחיצה על אחת התיקיות, היא גילתה להפתעתה תמונות של לא פחות מאשר אחיותיה ונשים נוספות, חלקן כשהן עירומות. הגולשים שהיו סקרנים לדעת מה היה לבחור להגיד להגנתו כשמריה עימתה אותו עם העובדות. היא כתבה: "הוא אמר שהוא היה מסתכל התמונות במהלך העבודה ושהוא צילם אותן בעירום כי 'משעמם לו' ושזה מרגש אותו".

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

הסיפור הותיר את הגולשים בהלם והם מיהרו לתגובות כדי לתמוך במריה: "עדיף על גירושין. ניצלת", כתבה אחת. אחר הסכים והוסיף: "לא רק שהצלת את עצמך, הצלת גם את אחיותייך ואת הקולגות שלו. מי יודע מה היה קורה אם לא היית מגלה". שלישי הוסיף: "מאחר לך הרבה הצלחה בחייך החדשים והבריאים".