בני זוג ויראליים שמנהלים מערכת יחסים פוליאמורית, החליטו לחגוג את יום הנישואין הראשון שלהם בדרך קצת לא שגרתית. ההשלכות לא איחרו לבוא.

אישה חשפה בחשבון ה-TikTok שלה בשם @cliquebaittv, על שהחליטה להפתיע את בעלה בשלישייה לרגל יום השנה שלהם. בני הזוג מדברים לעיתים קרובות על אורח החיים הפוליאמורי עם 623 אלף העוקבים שלהם באמצעות סרטונים במדיה החברתית. פוליאמוריה היא קיום מספר מערכות יחסים אינטימיות, בין אם רומנטיות ובין אם מיניות, בו זמנית.

יזמו שלישייה עם אישה נוספת והיא נכנסה להריון (צילום: טיקטוק)

בסרטון שצבר כ4.7 מיליון צפיות, הבעל נראה מחבק את אשתו כשהיא רוקדת ועל גבי המסך כתוב: "נותנת לבעלי (אימוג'י של שתי נשים וגבר אחד) ליום השנה שלנו, והוא מכניס אותה להריון ואין לנו ילדים".

היא הסבירה: "אנחנו פולי. אז זה גם הגבר שלה". למרות שנראה שהאישה חיה בשלום עם המצב, גולשים רבים ומבולבלים העירו לה בתגובות. אחד כתב: "זה ממש עצוב". אחר הוסיף: "היא תלד לו את הילד הראשון שלו. תמיד יהיה לה יתרון עליך", בעוד שלישי הוסיף: "את יפה מדי בשביל מערכת יחסים כזאת". 

שלישייה במיטה (צילום: אינגאימג)
שלישייה במיטה (צילום: אינגאימג)

מישהו אחר כתב: "אני לא מבין למה נשים מכניסות את עצמן למצבים כאלה. חוץ מזה, למה הוא גומר בתוך אישה אחרת? לא נשמע לי כמו אהבה".