דרמת ענק נרשמה הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת, כאשר יו"ר הקואליציה עידית סילמן הודיעה כי תפרוש מהקואליציה ותחבור לימין.  "ניסיתי אחדות, אך לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל", הצהירה הח"כית. בעקבות הפרישה הקואליציה איבדה את הרוב, מה שעלול להוביל להתפרקות הממשלה. 

בן כספית חושף: מי עמד מאחורי המהלך של פרישת סילמן ומה מטרתה>>>

ההודעה של סילמן הגיעה אחרי הדיון בממשלה בנוגע להכנסת חמץ אל בתי החולים בזמן חג הפסח, שיחול בשבוע הבא. בהתייחס לבחירתה של יו"ר הקואליציה היוצאת "לא לפגוע בזהות היהודית של המדינה", ברחבי הרשת החלו לצוף עוד ועוד בדיחות על הפרישה. 

"בוקר טוב. לא מספיק לא להכניס חמץ לבתי חולים, עידית סילמן. צריך גם לאפשר להקריב פה קרבן פסח", צחק אחד הגולשים תוך שצירף תמונה של מזבח ברחבת הר הבית. "עידית סילמן: לא יכולתי לשבת בממשלה עם אוכלי קטניות", הוסיף בהומור גולש אחר.

אם הפן הזה לא הספיק לגולשים, היו גם מי שהחליטו להציף מחדש את פרשת התקיפה של סילמן, לפיה היא הותקפה בתחנת דלק במודיעין ונהדפה על מכוניתה - תיק שנסגר מחוסר ראיות לפני כשלושה חודשים. "עידית סילמן: נזכרתי זה בכלל פעיל שמאל תקף אותי בתחנת דלק במודיעין", עקץ משתמש טוויטר את יו"ר הקואליציה. בהקשר הזה, אפילו העיתונאי ינון מגל התייחס וכתב בציניות: "הערב בהמקור: תחקיר ענק, עידית סילמן והתוקף שלא היה".