מה שתראו קודם באשליה האופטית הזו, מעיד על כמה אתם מרוצים מהחיים שלכם, והאם אתם שלמים וסומכים על האנשים שסביבכם. האשליה שותפה בסרטון באפליקציית ה-TikTok על ידי ערוץ Bright Side. הקריין מסביר שחלק מהצופים ראו ליבת תפוח, בעוד שהאחרים ראו פרופיל של שני אנשים זה מול זה. 

אשליה אופטית (צילום: טיקטוק)

"אם ראיתם את ליבת התפוח, אתה לוקחים את הדברים כפי שהם ודי מרוצים ממה שיש לכם בחיים. ברור לכם שאתם יכולים לסמוך תמיד על האנשים הקרובים אליכם והם יתמכו בכל, לא משנה מה. אתם תמיד במצב רוח טוב ואתם משדרים זאת לאחרים".

אבל אם ראיתם פרופיל של שני אנשים זה מול זה – מערכות היחסים הם בראש סדר העדיפויות שלכם. "אולי אתם עוברים תקופה של חוסר וודאות עם מישהו שחשוב לכם", המשיך הקריין: "זכרו, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לדון בזה ביחד עם האדם הזה ולא לשמור הכל בלב שלכם. הדברים יסתדרו".

גולשים שצפו בסרטון היו חלוקים בניהם במידה רבה לגבי מה שראו קודם. חלקם התעקשו שהם הבחינו בתפוח האכול בעוד שהפרופילים קפצו לאחרים. 

האשליה היא גרסה של אשליית הגביע המפורסמת שפיתח הפסיכולוג אדגר ג'ון רובין בשנת 1915 לערך. באשלייתו, התמונה המרכזית היא גביע ולא ליבת תפוח, בעוד ששני הפרופילים בכל צד.