טד, כלב בן 7 מגזע לברדור, הוא כלב חווה חרוץ ומתחשב. הוא מסייע לעובדים בביצוע פעולות שונות עם הכבשים והכלבים האחרים שעובדים יחד איתו בחווה. 

ליבי האריס בת ה-29, היא חקלאית בחווה שדואגת להאכיל את הכבשים מספר פעמים ביום. היא מגדלת באופן אישי טלה קטן העונה לשם פרנק. מאז שנולד, לאמו לא היה מספיק חלב כדי להאכיל אותו. עם עוד שני כבשים שהתווספו להאכלה, ליבי שהתקשתה לבצע את הפעולות במקביל, החליטה ללמד את טד איך לעשות זאת – והוא נרתם למשימה בצורה מקסימה. הוא קפץ על ההזדמנות, לקחת את בקבוק החלב בין שיניו, ונשאר עומד רגוע בזמן שפרנק, טלה בן שישה שבועות בלבד, שתה ממנו.

בסרטון ניתן לראות את טד מחזיק את הבקבוק בצורה מושלמת בזמן שפרנק שותה את החלב שלו. ליבי הסבירה: "טד מאולף ככלב סיוע והוא למד איך להרים דברים בעזרת הפה שלו. אני צריכה להאכיל את הכבשים שלוש פעמים ביום והבנתי שאני צריכה קצת עזרה. אז חשבתי לנסות להיעזר בטד. הוא הצליח להחזיק את הבקבוק מיד אבל אם הוא מלא אז זה קצת כבד לו".

המשיכה ליבי וסיפרה: "עכשיו אני נותנת לו להחזיק את הבקבוק כשהוא חצי ריק ואז אני מצליחה להאכיל את השניים האחרים בו זמנית. זה נהדר לקבל עזרה נוספת", היא הוסיפה: "יש לי שמונה כלבי עבודה אבל טד הוא הרגוע ביותר בחבורה ופרנק הטלה בדרך כלל נמצא בסביבתו. גידלתי את פרנק בידיים, הוא היה די חלש כשנולד. לאמא שלו היו שני כבשים אבל לא מספיק חלב אם כדי להאכיל אותם".