הדרך שבה המוח מפרש אשליות אופטיות, יכול לחשוף הרבה דברים על האישיות שלכם ולהעיד על הצד הדומיננטי של המוח. אנשים בעלי מוח שמאלי דומיננטי, יהיו אנליטיים ומילוליים והם טובים יותר במשימות כמו קריאה וכתיבה. בעלי מוח ימני לעומת זאת, יהיו יצירתיים יותר, ויזואליים ואינטואטיביים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מה אתם רואים באשליה האופטית הבאה?

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

תמונה זו בשחור-לבן חושפת הרבה על האישיות שלכם. באשליה האופטית הזו קיימות שלוש אפשרויות שונות לזיהוי. מה שתזהו קודם קשור לתכונה הבולטת ביותר שלכם.

ילדה קטנה

אם זיהיתם את הילדה הקטנה קודם, אתם אנשים מאוד נחושים. אתם נוטים לעבור את קשיי החיים ומסוגלים להתגבר על מכשולים בנוחות. יש לכם רוח צעירה שעוזרת לכם להיות להתמודד עם אתגרים שאנשים אחרים עשויים להיאבק בהם. יש לכם פרספקטיבה רגועה בחיים ואתם לא נקלעים למצבי לחץ, אפילו במקרים קשים.

הגולגולת

אם ראיתם את הגולגולת ראשונה, זה מעיד עליכם שאתם "אנשי רוח" אינטלקטים. גולגולות שימשו באמנות ובספרות במשך שנים רבות כדי לייצג את כוח הנפש והדבר נכון גם במקרה הזה. אתם מסוגלים להתמודד עם כל מצב באמצעות שימוש במוח שלכם.

הנוף

לגבי אלה שהסתכלו על התמונה הגדולה יותר וראו את הנוף ראשון, התכונה הכי הבולטת אצלכם היא היכולת לסמוך על האינסטינקטים שלכם. במצבים שבהם אחרים יכנסו לפאניקה, אתם תמיד יכולים לסמוך על תחושות הבטן שלכם כי אתם יודעים שבסופו של דבר אתם צודקים. בעזרת האינסטינקטים אתם מצליחים לעזור לאחרים לקבל החלטות נכונות במצבים שונים.