המקומיים בחוף הים בסידני נותרו מבולבלים לאחר שאיש מקומי בשם דרו, מצא את חיית הים תוך כדי טיול בוקר עם חברו. "גרתי בבונדי במשך 20 השנים האחרונות ומעולם לא ראיתי שום יצור שנראה כמו זה", אמר. "היו לו שפתיים מוזרות שנראו כאילו הוא היה אצל מנתח פלסטי והוכנסו לו יותר מדיי חומרי מילוי, וגם היו לו שיניים מוזרות. חשבתי לעצמי 'האם זה כריש? דגיגון?', זה פשוט נראה כמו חייזר מהמעמקים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הגילוי של היצור בחוף המפורסם בונדי, הגיע לאחר חודש של מזג אוויר קשה עבור סידני ודרו חשב שזה לא מקרי. הוא אמר: "סידני רשמה זה עתה את מרץ הגשום ביותר, כך שפשוט ירד גשם זלעפות בכל יום. בשבת שעברה היתה לנו 'גאות מלכותית' והמים ממש הגיעו עד לכביש של בונדי ביץ' ".

"היתה ערימת אצות עצומה – כמעט באורך של מגרש כדורגל – שנשטפה לחוף. אני מאמין שהיצור הזה פשוט נקלע לכל האצות, ובאופן די טבעי, נשטף יחד איתן אל החוף". דרו שיתף את התמונות שלו באתר אינטרנט מקומי וקיבל עשרות תגובות משכניו המבולבלים. חלק אמרו שזה נראה כמו צעצוע מין, בתולת ים או דוב הטיפה הידוע לשמצה של האגדה האורבנית האוסטרלית.

בעוד שאחרים הציעו ברצינות רבה יותר שזהו דג נרקב, דג חשמלן או דיונון. בסרטון שלו, דרו אומר שאולי מדובר בכריש, אבל עכשיו הוא נוטה לעבר חשמלן. הוא אמר: "חשבתי שזה צורה כלשהי של כריש תינוק – צורה יוצאת דופן שלעולם לא היינו רואים בסידני קודם לכן. מעולם לא ראיתי דבר כזה נשטף לחוף. ראיתי תמנונים בעלי טבעות כחולות, ראיתי כריש ענק מת שנשטף, נחשי ים, פינגווין מת. ראיתי הרבה דברים אבל אף פעם לא כזה".

אם היצור הוא דג היפנוס מונופטריגיוס, דג סחוס מסדרת החשמלנאים, אז הוא ממש בבית במימי אוסטרליה, שם הוא קובר את עצמו בקרקעית הים החולית במשך היום, עם מכת חשמל חזקה של 200 וולט כדי להרחיק טורפים.