טארה ג'יין מקונאצ'י, בת 33 ממלבורן שבאוסטרליה, "אוהבת להיראות כמו בובת הפלסטיק", וטוענת כי היא עדיין לא סיימה עם השינויים.

חובבת הניתוחים התוודתה כי שינתה את המראה הטבעי שלה מכף רגל ועד ראש, ומטיילת בעולם במרדף אחר גוף החלומות שלה. נאסר עליה לשכב על שולחן הניתוחים באוסטרליה בגלל כמה מהפרוצדורות המוגזמות שעברה, ולכן היא נעזרת במרפאות בינלאומיות.

View this post on Instagram

A post shared by Tara Jayne (@tara_jayn3)

ג'יין נצפתה לאחרונה כשהיא מתהדרת בהגדלת החזה המוגזמת שעברה כשהיא לבושה בביקיני פרחוני קטנטן. היא הדהימה את המקומיים עם המראה יוצא הדופן שלה כשטיילה על חוף הים במלבורן. בת ה-33, עם פנים מוזרקות ותלתלים שחורים עד המותניים, הצליחה לעורר סערה אבל היא טוענת שהיא כבר רגילה למבטים של עוברי אורח בשל שפתייה ה"בשרניות", ושדייה במידה E והמותניים הזעירים.

היא מספרת שהיא כבר "לא סופרת את מספר הזריקות" שהזריקה לגוף שלה אבל היא "תמיד מוודאת שהשפתיים יוצאות יפות ושמנמנות". ג'יין חשפה מוקדם יותר שהיא אפילו שוקלת להסיר חלק מהצלעות שלה כדי להשיג "מותן מחודדת יותר".

View this post on Instagram

A post shared by Tara Jayne (@tara_jayn3)

למרות שדי בדמיון של ניתוח כל כך פולשני ומזעזע, היא אומרת "רק המחשבה על זה מרגשת אותי!". היא מסבירה: "אין גבול מבחינתי כשזה מגיע לניתוחים פלסטיים. זה ממכר להפליא ואני כבר רוצה חזה גדול יותר. אני גם בוחנת את האפשרות לשנות את צבע העיניים שלי לירוק אפילו יותר בהיר, בנוסף לתיקון העפעפיים והרמת הגבות שעברתי".

האישה משתפת במסע שלה: "להיראות כמו תמונה ערוכה בחיים האמיתיים". כדי לעמוד בקצב האובססיבי שלה לניתוחים פלסטיים במהלך הסגרים שהיו באוסטרליה בעקבות נגיף הקורונה, היא נסעה לאירופה כדי לעבור הליכים קוסמטיים נוספים. אבל התיאבון הבלתי פוסק שלה לשיפורים תמידיים – אינו זוהר כפי שהוא עשוי להיראות.

View this post on Instagram

A post shared by Tara Jayne (@tara_jayn3)

היא נזכרה: "לא היה לי זמן להתאושש כמו שצריך כי אוסטרליה קראה לתושבים שנמצאים מעבר לים לחזור באופן מידי הביתה בעקבות סגירת הגבולות. תודה לאל שאמא שלי היתה איתי כי לא יכולתי לעשות את זה בלעדיה".

היא תיארה בעבר כיצד ניתוחים פלסטיים העניקו לה "תחושת העצמה" במהלך ראיון טלוויזיוני בשנת 2020. בשל מחירי הניתוחים המוגזמים ואורח החיים הראוותני שלה, ג'יין הצטרפה לפלטפורמת המנויים למבוגרים בלבד OnlyFans. היא גובה 26 דולר עבור מנוי חודשי ובעבר התפארה בכך שה"צעד החכם" הכניס לה 7,188 דולר תוך שלושה ימים בלבד. "אני כמו יין משובח. אני רק משתבחת עם הגיל, וכמובן, עם כל ניתוח!", אמרה ג'יין.