הוריו של דשאנט אדהיקארי בן ה-16 מנפאל, הבחינו לראשונה בגידול שעל גבו כשהיה בן חמישה ימים בלבד. הם נסעו עמו למספר בתי חולים בנפאל ומחוצה לה, כדי לבדוק מה מקורו של הגידול ולהסירו. לאחר בדיקות רבות, לא הצליחו הרופאים לגלות מהו מקורו של הזנב ובייאוש רב, פנו ההורים לכומר מקומי.

הכומר טען שבנם התינוק הוא גלגול נשמות של אל, מה שהוביל אותם להרגיש מאושרים לגבי הגידול. יוצר הסרטים פוסקר נפאל, שראיין את המשפחה וצילם את הזנב המוזר ליוטיוב, סיפר: "הוריו לא הבינו מה מצבו. הם לקחו אותו לבתי חולים מקומיים שונים ואפילו לחו"ל בחיפוש אחר טיפול מתאים, אבל שום מאמץ לא הצליח לעצור את צמיחת הזנב. מאוחר יותר הם התייעצו עם כומר ונאמר להם לא לסרק או לחתוך את הזנב. הכמרים הצביעו על כך שלילד עשוי להיות כוח על-טבעי כלשהו שכן הוא עשוי להיות גלגולו של לורד הנומן, אלוהי הקוף ההינדי. הם נתנו לזנב לצמוח באופן טבעי ולאחר מכן הפסיקו לחפש לו טיפול".

אדהיקארי בן ה-16, התבייש תחילה בזנבו באורך 70 ס"מ שצמח מעצם הזנב שלו. הוא נאלץ להסתיר אותו מהעולם במהלך שנות חייו. הוא סיפר ליוצר הסרטים: "ההורים שלי רצו שאחשוף את הזנב מעכשיו והסכמתי. אני לא מתבייש יותר לחשוף אותו. הסרטון שלי פורסם ב-TikTok וכיום הרבה אנשים מכירים אותי בתוק 'הילד עם הזנב', ואני מרגיש טוב עם זה".

נער בן 16 עם זנב (צילום: טיקטוק)

הילד בעל הזנב הוא לא ה"פלא הרפואי" היחיד שנולד בנפאל. בשנת 2020, הגבר הנמוך ביותר בעולם שיכול ללכת, מת בגיל 27 בלבד לאחר שנאבק במספר מצבים בריאותיים. הוא התנשא לגובה של 67.08 ס"מ כשקבע שיא גינס ביום הולדתו ה-18 בשנת 2010.