טיילר גראף בן ה-38 מטקסס, גדל במינסוטה על ידי משפחה מאמצת. גראף נולד להילדה דל כרמן קזאדה כשהיתה בת 26, שלפי הדיווחים ויתרה עליו בגלל חוסר יציבות כלכלית. עם זאת, כאשר קוזאדה, כיום בת 65, ילדה את בנה בטמוקו שבצ'ילה בשנת 1983 – היא תכננה לקרוא לו סרג'יו. כשהיא התעוררה מההרדמה, נאמר לה שבנה מת. היא לא הורשתה לראות את גופתו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

התברר שהוא נלקח כחלק מרשת סחר בינלאומית מורכבת שאורגנה ברחבי העולם וכללה רשת של אנשי מקצוע רפואיים, את ממשלת צ'ילה והכנסייה הקתולית. עם זאת, כבאי צ'יליאני שהגיע ליוסטון לפני שנים, סיפר לגראף שאמו, מריסול רודריגז, ניהלה עמותה צ'יליאנית הפועלת לאיתור של משפחות שהופרדו באימוץ בלתי חוקי ומאולץ, ואולי תוכל לעזור לו.

בשנה שעברה סוף סוף גילה גרף את הסיפור האמיתי שלו, וכך גם אמו הביולוגית. היא סיפרה איך מעולם לא שכחה את האובדן קורע הלב, ואיך התאבלה על בנה ביום הולדתו מדי שנה עד שקיבלה את שיחת הטלפון ששינתה את חייה במאי 2021. "לא יכולתי לעכל את המידע", סיפרה קזאדה, "לא הצלחתי להבין מה קורה. כל שריר בגוף שלי התכווץ והדמעות לא הפסיקו לרדת מהעיניים. רציתי לצרוח, שאלתי הרבה שאלות. המחשבות האם אהבו אותו, האם הוא אכל טוב, האם הוא ישן במיטה חמה, לא נתנו לי מנוחה".

הקשר בניהם אושר מאוחר יותר על ידי בדיקת DNA. "אני לא יכול לדמיין מה עברה אמי הביולוגית כשהיא איבדה אותי והתאבלה על מותי", סיפר גראף. הוא התרגש לפגוש את אמו ואת שלושת אחיותיו שלא ידע על קיומן. המשפחה החלה בהיכרות דרך ZOOM, לפני שקוזאדה עלתה לטיסה – הראשונה שלה אי פעם, כדי לפגוש את בנה ולחבק אותו בזרועותיה.

"זה היה החיבוק הכי מדהים שקיבלתי בחיי", סיפר גראף. "פשוט השאירו אותנו לבד אחד בזרועות השניה, התחבקנו והיא נישקה אותי ופשוט עמדנו שם ולא יכולנו להפסיק לבכות". בן ה-38 טס מאז לצ'ילה בפעם הראשונה כדי להיפגש עם אמו ואחיותיו במקום הולדתו.

עם זאת, הוא מתמודד עם סיטואציה מורכבת. "עכשיו אני בין המשפחות. אני לא רוצה לפגוע ברגשות של ההורים המאמצים שלי או ברגשות של אמא שלי. אני מנסה להתאים את עצמי להיות עם כולם", אמר גראף. הוא הקים מאז עמותה משלו, שמפיצה מודעות לתכנית הסחר הנוראית ומספקת בדיקות DNA בחינם כדי לעזור למשפחות למצוא את קרוביהם. הוא ציין שרבות מהאימהות שנפגעו מהפשעים האלה, הגיעו לגיל מבוגר והגיע הזמן לעזור להן.

"אנחנו מפצים על 38 שנים שלא יחזרו", אמר גראף.