הוקי קרח הוא ענף ספורט קבוצתי, אותו משחקים תוך כדי החלקה על משטח קרח. המשחק מחולק לשלושה חלקים של 20 דקות כל אחד, עם הפסקה בת 15 דקות בין פרקי הזמן. המשחקים יכולים להסתיים בתוצאת תיקו, אלא אם השופטים נותנים הארכת זמן כדי לשבור את השיוויון. 

לאחרונה באלברטה שבקנדה, קבוצה בת 40 שחקנים החזיקה מעמד במשחק הוקי במשך 261 שעות כדי לקבוע שיא גינס חדש ולגייס כספים לילדים חולים בסרטן. האירוע שנקרא "מרתון הוקי לילדים", התקיים במרכז צ'סטרמיר באלברטה ב-31 למרץ. המשחק הגיע לסיומו ב-11 באפריל.

השחקנים זכו בשיא גינס במשחק ההוקי הארוך ביותר, כשהעפילו על השיא הקודם בן ה-252 שעות. "החבר'ה גילו חלקי גוף שהם אפילו לא ידעו שקיימים אצלם", אמר המארגן וקפטן הקבוצה, אלכס חלאט, לאחר שהמשחק הגיע לסיומו.

ההתרמה נעשתה עבור ילדים החולים במחלת הסרטן המאושפזים במחלקת הילדים בבית החולים באלברטה. בסוף האירוע, הקבוצות הציגו שיק בסך 850 אלף דולר שכל סכומו ייתרם לילדים המטופלים. "הם עשו את זה עבור הילדים והמשפחות כדי להבטיח שהמטופלים במחלקה בבית החולים יקבלו את הטיפול הטוב ביותר", אמרה סייפה קונר, הנשיאה והמנכ"לית של קרן בית החולים.