אנשי מכס שעובדים בבדיקת חבילות המועברות בין מדינות - כבר ראו הכל. ירקות ופירות לא מוכרים, אמצעי לחימה, אביזרי מין ועוד. אבל לעצמות אדם או לגולגולות אנושיות הם לא ציפו.

הגולגולות התגלו במתקן הדואר הבינלאומי של נמל התעופה אוהייר בשיקגו, לאחר שחקלאים מומחים של CBP, קבעו שבאריזות ישנם "ממצאים חריגים". "אספקת המזון של מדינתנו נמצאת בסיכון מתמיד ממזיקים וממחלות לא ידועות שמתרחשות בארה"ב. הסינונים המשמעותיים הללו של CBP מתבצעים לשמירה על החקלאות האמריקאית", כך נמסר ממנהל התפעול של משרדי שדה התעופה בשיקגו. 

גולגולות אנושיות אותרו בחבילות שהועברו בדואר (צילום: אינגאימג)
גולגולות אנושיות אותרו בחבילות שהועברו בדואר (צילום: אינגאימג)

הקופסאות ובהן ה"ממצא המוזר", נלקחו לעמדת שיקוף באמצעות רנטגן. הבודקים ההמומים שלא האמינו למראה עיניהם, גילו שהאריזות מכילות שלוש גולגולות אנושיות. שתיים בכל קופסה, כשהן מכוסות באריזות מגן שנועדו לרוב למשלוחים שבירים. החבילות יוצאות הדופן הגיעו לארה"ב מהולנד, ולאחר מכן הועברו למרכז לבקרת מחלות ומניעתן ולבדיקות נוספות, כך נמסך מגורמים רשמיים.

חבילות מוזרות אחרות שסיננו בקרי CBP, כללו שלושה מוטות אזוב שלא היו אישורים מתאימים כדי להביאם. בסך הכל, הבקרים תפסו 1,667 משלוחי חקלאות המכילים פריטים אסורים.