ישנן ארבע תמונות שונות חבויות באשליה האופטית הזו. כל אחת מהן נותנת הצצה לאיך אתם נוהגים במערכות יחסים או האם אתם בכלל מעדיפים להימנע מהן.

חלק מהאנשים ראו תחילה פנים של איש זקן, אחרים ראו אדון צעיר רכוב על סוס, בעוד שרבים שמו לב קודם לנערה צעירה השוכבת ליד הנהר וחלקם זיהו קשת מעל נהר. כל אחד מהם חושף מה השקפתכם על מערכות יחסים, וכיצד אתם פועלים בהן. אז האם אתם רומנטיקנים או נוטים לבגוד?

איזו תמונה אתם רואים קודם?

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אם ראיתם קודם את פניו של הזקן - זה אומר שאתם לעולם לא מאבדים את התמונה הגדולה. אתם לא מישהו שנסחף עם הרגליים על ידי מחוות רומנטיות ודרמטיות. במקום זאת, אתם מעדיפים להשקיע את הזמן, המאמץ, האנרגיה והעבודה הקשה שמערכות יחסים אמיתיות דורשות.

אם ראיתם אדם רוכב על סוס במבט הראשון - זה אומר שאולי קשה להחזיק אתכם. אמנם זה לא בהכרח מעיד על כך שאתם מתכוונים לבגוד בבני הזוג שלכם, אבל זה מרמז שלעיתים קרובות אתם מחפשים מסביב אחר "אהבת החלומות", גם אם זה אותו האדם שנמצא ממש מולכם. יכול להיות שאתם אוהבים שמחזרים אחריכם ובלי סוג של תשומת לב כזו מבן הזוג שלכם, אולי תתחילו לחפש אותה במקום אחר.

אם ראיתם את הבחורה שוכבת לצד הנהר - זה יכול להעיד על כך שאתם על סף ייאוש או שוויתרתם על מציאת אהבה. למרות שאולי תרצו לרדוף אחרי הרומנטיקה, אתם יותר ויותר חוששים מכך שזה לא יצליח ואתם מעדיפים לוותר לפני שהיתה לכם הזדמנות לחוות את הפרפרים בבטן.

אם הקשת מעל הנהר היא הדבר הראשון שזיהיתם - זה יכול לרמוז על כך שאתם משתוקקים להרפתקה יותר מאשר ליציבות. אתם אולי חוששים שמערכות יחסים יפריעו לרוח הפרועה שלכם ולתחושת ההרפתקנות, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים למצוא בן זוג עם ראש פרוע כמו שלכם.