לעתים קרובות ניתן לפרש אשליות אופטיות רבות באחת משתי דרכים, בעוד שאחרות מורכבות יותר ויש להן מספר פרטים נסתרים לבחור. דוגמה אחת היא תמונה המתארת חמישה אנשים שונים, והפנים שאתם מזהים לראשונה - חושפת את התכונות האישיות שלכם, כולל אם אתם מקדישים תשומת לב רבה לפרטים, או נוטים להסתכל על התמונה הגדולה יותר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ישנם חמישה אנשים באשליה האופטית הזו, שנועדה לחשוף האם אתם בני אדם בעלי אוריינטציה ששמים לב לפרטים. בתוך התמונה מסתתרים זוג זקנים, גבר ואישה בחזית ואישה נוספת ברקע.

מה המשמעות של התמונה? 

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

הזוג הזקן

אם הבחנתם בזוג הזקנים ראשון, אתם מסתכלים יותר על החיים ולא נתפסים לזוטות, מה שהופך אתכם למנהיגים מטבעיכם. אתם חושבים באופן אסטרטגי ותוכלו להצליח בתפקידים ניהוליים שבהם תתמקדו ביעדים. יש לכם כישרון תכנון מצוין ואתם לא עסוקים בניהול מיקרו של אחרים, דבר שהופך אתכם ל"בוסים אידיאלים".

שלושת האנשים

אם הבחנתם באישה בסומבררו ובגבר שמנגן בגיטרה, ובאישה ברקע מאחורי הגיטריסט, אז יש לכם תשומת לב מצוינת לפרטים. אתם נוטים להתבונן מקרוב באנשים ובסביבתכם ולהבחין בדברים שאחרים יחמיצו לעתים קרובות. יש מעט מאוד דברים שחומקים מתשומת הלב שלכם, לא משנה כמה זה נראה טריוויאלי. אתה טובים בתכנון דברים עד הפרט האחרון ואתם מעדיפים לדעת דברים לעומק ולא באופן שטחי.