אם אדם זר יתקל בך, ככל הנראה שתקבל התנצלות ותמשיך בחייך. במקרה הזה, האישה נתקעה לגמרי בטעות במכונת הימורים – ויצאה מיליונרית. סיפור יוצא דופן על אישה בשם לקוודרה אדוארדס, שהתרחש בחודש נובמבר האחרון, הותר לפרסום לאחרונה והדהים את העולם. צפו בדיווח של ערוץ החדשות ABC7: 

על פי הדיווחים, אדוארדס פשוט הכניסה 40 דולר למכונת כרטיסי גירוד לוטו אוטומטית בסופרמרקט בלוס אנג'לס, כשלפתע אדם "גס רוח" נתקל בה וגרם לה ללחוץ על המכונה. הטעות הקטנה של אדוארדס הובילה אותה להקיש על המספר הלא נכון במכונה ולזכות בלא פחות מ-10 מיליון דולר. 

"הוא פשוט נתקל בי, לא אמר כלום ויצא מהדלת", סיפרה אדוארדס. לדבריה, היא בדרך כלל רוכשת כרטיסים זולים יותר, אך לחיצת הכפתור בשוגג גרמה לה לרכוש כרטיס שערך הזכייה בו גבוה יותר. כשהגיעה אל המכונית היא החלה לגרד את כרטיס הגירוד שרכשה ולאט לאט התגלה בפניה – היא זכתה בפרס הגבוה ביותר!. 

"לא ממש האמנתי בהתחלה, אבל תוך כדי נסיעה לא הפסקתי להסתכל על הכרטיס וכמעט התרסקתי עם המכונית שלי. עצרתי, הסתכלתי על הכרטיס שוב ושוב, סרקתי עם האפליקציה ופשוט לא הצלחתי להאמין", סיפרה. בראיון לתקשורת המקומית ציינה אדוארדס כי היא מתכוונת להשתמש בכספי הזכייה שלה כדי לקנות בית ולהקים ארגון צדקה ללא מטרות רווח.