שוטרים, כבאים ואנשי צבא הם רק חלק מ"חמשת המקצועות המובילים של גברים שנשים צריכות להיזהר מהם", כך לפי משתמשת TikTok בשם @JettieGirl28, שלטענתה היא "עורכת דין מקומית לגירושין" המתמחה בדיני משפחה במשך יותר מ-13 שנים.

"במהלך הקריירה שלי, נתקלתי במקרים קשים ביותר. באופן מזעזע, ברבים מהם מעורבים גברים שעובדים באחד מחמשת המקצועות האלה", מסבירה בסרטון הפופולרי שצבר למעלה מ-1.6 מיליון צפיות. בנוסף לשוטרים, כבאים וחיילים, עורכת הדין לכאורה, הזהירה נשים מלקשור קשר גם עם רופאים מנתחים וטייסים.

המקצועות הגרועים ביותר לבני זוג (צילום: טיקטוק)

"אני שמה לב שאנשים שעובדים במקצועות האלה, נוטים להיות בדרך כלל נרקיסיסטים, הם רוצים תמיד לשלוט והם אנשים נקמנים", אמרה, באופן כללי. ויחד עם תאוות הדם המשותפת שלהם לנקמה בזמן הליכים משפטיים, אשת המקצוע המוצהרת טוענת שרוב הגברים בתחומים האלה סובלים מ"תסביך אלוהים". "מה שמשותף בין כל אלה הוא שהם 'אלים במקצועותיהם' , אמרה. "אם אתה שוטר, אתה מסתובב עם אקדח, אתה מסתובב עם סמכות. אם אתה מנתח, אתה מסתובב בבית החולים כשכולם מסתכלים עליך, אתה אחראי וכולם מכבדים אותך", המשיכה האישה.

"ואז אתה חוזר הביתה ופתאום מישהו מבקש ממך להוציא את האשפה", היא הוסיפה: "אני חושבת שזה יותר מדי לעשות". מומחית הגירושין לכאורה, הסבירה כי טייסים - גם מסחריים וגם צבאיים, נאבקים לשמור על איזון נפשי בריא בין העבודה לחיים האישיים: "הם שולטים על חייהם של 150 עד 200 אנשים בכל פעם. מתייחסים אליהם בכמות עצומה של כבוד ויש להם אחריות רבה. הם אנשים נרקיסיסטים ושתלטנים", אמרה. 

לפי התגובות, נראה כי העוקבים הסכימו לחלוטין עם הנאמר: "התגרשתי ממנתח ואני יכולה לאשר שכל מה שהיא אמרה כאן נכון", כתבה אחת הגולשות בעוד שאחרת הוסיפה: "לגבי הכבאי - 100 אחוז נכון! מדבר מניסיון גיהינום". בסרטון המשך, שגרף 3.4 מיליון צפיות, עורכת הדין לכאורה הזהירה גברים מאיזה סוג של נשים, יהיה חכם להיזהר במידה והם רוצים להיות נשואים באושר. "אימהות שנשארות בבית", היא אמרה תוך שהיא מנבאת בצחוק שהעוקבות שלה ישנאו אותה על כך שהיא יוצאת נגד עקרות בית.

עקרות בית הן המקצוע הגרוע ביותר לנשים נשואות (צילום: טיקטוק)

"כשאתה מתגרש מעקרת בית, היא תישאר משותקת מפחד, ובצדק, כי כל החיים שלהן הולכים להשתנות", אמרה היועצת. "הן יצטרכו להרים את עצמן ולהתחיל לעבוד". ובגלל גל צונאמי של שינויים מכריעים בחייה של עקרת בית ממוצעת, היא שמה לב שרובם "טומנים את ראשם בחול", דבר שהופך את הליך הגירושין ל"מחלוקת מייגעת ויקרה מאוד".

"הן נוטות להתמקד בגידול הילדים ובעבודות הבית, והבעל מתמקד בקריירה", ולפי התצפיות שלה, הבעל בסופו של דבר "ירגיש כמו כספומט", בעוד שהאישה הופכת לאובססיבית לגידול הילדים וכל הדבר הזה שנקרא "חיי נישואים", מתפרק. נראה כי פרשנים בנוגע לכל תחומי החיים הסכימו עם ממצאיה של אשת המקצוע. "זה לא מפתיע. כל כך הרבה נשים שנשארות בבית, מקריבות כל כך הרבה מעצמן ומקבלות מעט מאוד בחזרה".