הקורבן האלמוני הועבר בטיסה מגבעות טריקוט שבמחוז דאוגאר בהודו, שם תאונת רכבל גבתה שלושה הרוגים והותירה 50 אחרים תקועים באוויר.

בקטע המזעזע ניתן לראות את האיש מתנדנד כשהוא אוחז בחבל, בזמן שצוות החילוץ שעל המסוק מנסה למשוך אותו מעלה. בהתחלה נראה שהחילוץ הצליח - אבל כמה שניות לאחר מכן, התרחשה טרגדיה. בסרטון נראה האיש, התלוי על המסוק, כאילו מאבד את אחיזתו וצונח אל הקרקע.

ניסיון החילוץ שלא צלח (צילום: טוויטר)

דיווחים מקומיים טענו שהאיש מת, אולם הדבר טרם אושר על ידי הרשויות. אישה נפצעה גם במהלך ניסיון חילוץ נפרד במקום. בקטע אחר, ניתן לראות את האישה משתלשלת מחבל המחובר למסוק - שאינו נראה לעין, לפני שהיא צונחת לפתע לתוך מה שנראה כמו יער. האישה הובהלה לבית החולים אך לא ידוע מה מצבה.

לפי דיווחים מקומיים, שלושה בני אדם, בהם שתי נשים, מתו מפציעותיהם שנגרמו מההתנגשות ברכבל. שמונה בני אדם נמצאים כעת בטיפול בבית החולים דיוגאר סאדר. אחד הלכודים, סנדיפ, סיפר: "אני לא יכול להסביר את החוויה של תלייה באוויר בלילה, בחושך מוחלט. חשבתי שאני עומד לחטוף התקף לב".

דיווחים ראשוניים מצביעים על כך שהתאונה התרחשה עקב בעיה טכנית. הגורמים הרשמיים האמינו שרכבל אחד התנתק מהכבלים והתנגש בשני. מבצע החילוץ נערך על ידי הצבא, משטרת הגבול ההודו-טיבטית והכוח הלאומי לסיוע באסונות. על פי החשד, מנהל האתר ועובדים נוספים נמלטו מהאזור לאחר התקרית.