קוראן מקיין בן ה-24, נשוי לשריל בת ה-61, סבתא ל-17 נכדים. לאחר שנפגשו לראשונה והחלו לצאת בשנת 2020, לטענתו של מקיין, היא היתה האישה הראשונה איתה קיים יחסי מין. הזוג הפג לוויראלי ב-TikTok והם זוכים להמון אהבה מגולשים מרחבי העולם. הוא סיפר: "אין לי בעיה להיות רק עם אישה אחת כל החיים, אני לא רואה בזה בעיה. באופן אישי, אני לא חושב שמין הוא משהו שצריך לחלוק עם כל אחד, אני חושב שזה טקס קדוש וצריך לעשות את זה רק עם מישהו מיוחד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קוראן ושריל (צילום: טיקטוק)

הוא הוסיף שהסבתא ל-17, שריל, היא "פריקית" בחדר המיטות ושהיא לימדה אותו הרבה על סקס ועל פתיחות לדברים חדשים. "אני מרגיש שיש לי הרבה ניסיון, למרות שהייתי רק איתה", אמר. מקיין טען ששריל היא בת הזוג הרומנטית השנייה, אחרי מערכת יחסים קצרה שהיתה לו כשהיה נער. הוא הוסיף שחברתו הראשונה סירבה להיות "הראשונה" שלו. 

"אחרי זה, לא ממש ראיתי אף אחד או דיברתי עם אף אחד עד שהכרתי את שריל. בכנות, אף אחד לא באמת התעניין בי עד שהיא הגיעה", אמר והוסיף: "החיים קצרים. אני לא חושב שאנשים צריכים לבזבז זמן בניסיון לחוות חוויות אחרי שכבר פגשו את האדם שהם אוהבים. אני מרגיש שיש לי מספיק ניסיון כדי לדעת מה אני רוצה".

מעוניינים להרחיב את המשפחה (צילום: טיקטוק)

"אנשים חושבים שצריך לחוות את העולם ולעבור דברים. אין לי חרטות על ההחלטות שעשיתי. אני משקיע את כל כולי במערכת היחסים הזו". כאשר האהבה בניהם פורחת, השניים מעוניינים להביא ילדים לעולם ובדקו אפשרות כמו פונדקאות או אימוץ. מקיין אמר: "קיווינו בהתחלה להרות באופן טבעי, אבל בגלל הגיל, זה לא סביר. אז החלטנו לקחת בחשבון אפשרויות נוספות כדי להרחיב את הקן המשפחתי".

מקיין בן 24, שריל בת 61 (צילום: טיקטוק)