אישה עם "הפה הכי גדול בעולם", הטריפה את העוקבים שלה באינסטגרם בזמן שפרסמה סרטון "תגובה" לגבר שטוען שיש לו את "הפין הגדול ביותר" על פני כדור הארץ. סם רמסדל, מחזיקה בשיא גינס על הפה הנשי הגדול ביותר. במהלך השידור, המנחה ג'וזי גיבסון, סיפרה לצופים כמה עובדות על גודל הפין הממוצע.

היא טוענת שגברים בריטים נוטים למדוד בין חמישה לשבעה סנטימטרים כש"הם זקופים". אבל ג'ונה פלקון מסתיר משהו ארוך הרבה יותר במכנסיים שלו. הוא נחשב כבעל הפין הגדול ביותר, למרות שזה טרם אושר באופן רשמי. גיבסון אמרה: "הפין של ג'ונה הוא בגודל עצום של 34 סנטימטרים!". רמסדל פרסמה את תגובתה בסרטון, וכששמעה עד כמה פלקון ניחן, מיד הרימה את גבותיה ושמטה את הלסת. כשהמארח המשותף, פיליפ שופילד, הביא דגם גליל כדי להדגים את גודל איבר המין של האורח, הוא הוסיף: "זהו האורך וההיקף המלאים כשהוא זקוף. זה בערך 34.5 סנטימטרים".

גליל המדמה את גודלו המלא של איבר המין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גליל המדמה את גודלו המלא של איבר המין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשלב זה, רמסדל לא הצליחה להפסיק לצחוק. היא כתבה: "אני מאבדת את השפיות. אין תגובה...", אבל הראיון קיבל תפנית בלתי צפויה כאשר בעל האיבר העצום, הראה את אחת התמונות של איבר המין לשני המראיינים: "זה רק בשבילכם, כדי שלא תצטרכו לדמיין", אמר לגיבסון ושופילד.

בעלת שיא הגינס נותרה המומה לחלוטין ופרצה בצחוק כשראתה את תגובותיהם של המארחים, כשגיבסון צעקה: "אוי אלוהים!". הצופים אהבו את תגובתה של האישה ושיתפו איתה את מה שהם חשבו. אחד כתב: "את יודעת, כולנו חושבים כמוך סאם". שני התבדח: "כן, זה שידוך מגן עדן", בעוד ששלישי הוסיף: "זה אתגר חדש עבורך".