גור כלבים נדיר מגזע רועה גרמני נולד עם הבדלים יוצאי דופן. הווטרינרים ציפו שהוא ימות צעיר מאוד. הכלב העונה לשם ראגה, לא היה אמור לחיות מעבר לגיל של גור מכיוון שבמקרים דומים לשלו, כלבים לא מחזיקים מעמד ומתים כשהם צעירים מאוד. אבל לאחר שעבר סדרה של ניתוחים מסובכים להסרת הגפיים הנוספות ואיברים אחרים, הוא הפתיע את כולם, ניצח את כל הסיכויים ונאבק בניתוחים המסובכים. כעת הוא כלב בריא בן שבעה חודשים.

ראגה  נלקח למרכז לטיפול וטרינרי באינדיאנה בסוף שנת 2021. מנהלת בית החולים, אניטה הורן, אמרה: "הוא כנראה לא ישרוד בחיים. הוא נולד בכזה בלגן". מיד התברר שלגופו של הכלב יש בעיות בתפקוד, מכיוון שחלקי צואה עברו לאיבר המין השני שלו והדבר גרם לו להזדקק להמון אנטיביוטיקה.

עם זאת, ראגה לא ידע משהו אחר, והמשיך לשחק ולהתרוצץ בבית החולים כשרגליו המלוכדות משתלשלות מאחוריו. טכנאית שעובדת בבית החולים, ג'ינה אליוט, הסכימה לטפל בגור יוצא הדופן, בציפייה שיעבור כמה מהלילות האחרונים בחייו הקצרים. אבל כשהבחינו שתוחלת חייו של ראגה עולה, המנתחים החלו לתכנן תכנית שתעזור לו לשרוד.

זוג הרגליים הנוסף של ראגה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
זוג הרגליים הנוסף של ראגה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בדצמבר, הווטרינר ג'ו טוביאס והמנתח ניקולס וקיו, ביצעו את הניתוח הראשון שלהם בכלב, כדי להסיר את הרגליים המיותרות ואת האגן הנוסף שלו. הניתוח הסתיים בהצלחה ובחודש פברואר, הווטרינרים המשיכו וביצעו ניתוחים נוספים כדי להסיר את איבריו הכפולים המיותרים, כולל איבר המין הדחוס ואת דרכי השתן. ד"ר טוביאס מעולם לא נתקל בחיה עם שני איברי מין לפני כן. הוא אמר: "התאמנו לפי המיומנויות שלמדנו ופעלנו לפי כללי חדר הניתוח".

שוב, ראגה שרד. ויעבור ניתוח שלישי להסרת שני האשכים הנוספים שטבועים בבטנו. אליוט המשיכה לטפל בראגה לאורך תקופת הניתוחים וההליכים הרפואיים, וקיבלה החלטה לאמץ אותו לצמיתות, כך שבמרפאה הווטרינרית הזו, הוא לא רק ניצל ממוות - הוא גם מצא בית.