שתי אסירות שנמצאות במתקן הכליאה אדנה מאהן לנשים בלבד בניו ג'רזי שבארה"ב, נכנסו להריון לאחר שקיימו יחסי מין עם אסירה טרנסג'נדרית, כך אישרו הרשויות. נאמר כי האסירות ששמן לא פורסם, עסקו ב"יחסי מין בהסכמה עם אדם כלוא אחר". 

לא ברור אם הנשים קיימו יחסים עם אותה אסירה טרנסג'נדרית, או שמדובר בשתי אסירות שונות, שכן הכלא מכיל 27 אסירות טרנסג'נדריות מבין 800 הכלואות שלו. מבית הסוהר נמסר: "בעוד שלא נוכל להגיב לגבי החלטות משמעותיות או ספציפיות שעשויות להיקבע לאור אירועים אלו, בית הכלא שומר תמיד על כל האפשרויות להבטיח את ביטחונן ובריאותן של כל האסירות". עוד נטען כי אסירה שאינה זכאית לשחרור עד 2104, הייתה בחודש החמישי להריונה.

כלא נשים, אילוסטרציה (צילום: גטיאימג'ס)
כלא נשים, אילוסטרציה (צילום: גטיאימג'ס)

בנוסף, נמסר כי לאסירות יש היסטוריה של מעשים מיניים בשטחים ציבוריים והיה על הסוהרים להפריד בניהן. בשנה שעברה חוקקה ניו ג'רזי מדיניות המאפשרת לשכן אסירים בהתאם לזהות המגדרית המועדפת עליהם, ללא כל צורך בניתוח לשינוי מין. נשיאת האיגוד דחתה את המדיניות המאפשרת לכלוא נשים טרנסג'נדריות בכלא אדנה מאהן ואמרה: "התנגדנו לשינוי הזה מתוך האמונה שזה יפגע באוכלוסיית האסירות הכללית וגם יביא לחץ נוסף על הסוהרים שלנו ועל הקצינים שהוקצו למוסד זה".

המדיניות זכתה לביקורת חריפה שכן האופוזיציה טענה כי היא תוסיף לנטל של כלא ממלכתי שראה דיווחים מדאיגים על התעללות ואונס על ידי סוהרים במהלך העשור האחרון. עם זאת, השוטרים מתעקשים ששני ההריונות היו מיחסים מיניים בהסכמה בין האסירות.