כמה הייתם משלמים בעבור תמונות של שיער בית שחי, רגליים או ערווה? האישה הזו מרוויחה הון מצילום תמונות של שיער הגוף שלה.

קנדיס סינתיה בת ה-32, החליטה לוותר על סכין הגילוח שלה לפני כ-4 שנים לאחר שאובחנה עם הפרעה נוירולוגית כרונית שגורמת לה להרגיש עייפות קיצונית. סינתיה, מניו ברונסוויק שבקנדה, החליטה שהסרת השיער גוזלת מזמנה , בתקופה שבה ניסתה לשמור על האנרגיה שלה. 

היא סיפרה: "אובחנתי עם נרקולפסיה, הייתי צריכה לגלות מה טוב בשבילי ולהחליט במה להשקיע את האנרגיה שלי. אני עייפה לעתים קרובות ולגלח את כל הגוף, גזל המון מהאנרגיה שלי. גילוח שיער הגוף זה לא דבר שגרם לי להרגיש שמחה אף פעם. לא רק שזה לא הועיל, גם הייתי מרגישה מותשת לאחר מכן. הבנתי שאני מסירה את שיער הגוף שלי בשביל שאחרים ירגישו בנוח, ולא בשבילי".

בהתחלה היה לי מאוד קשה להיות במקום ציבורי עם רגליים שעירות ובית שחי לא מגולח, אבל עכשיו אני מתהדרת בהם", אמרה סינתיה. נכון להיום - היא מרוויחה בפלטפורמת OnlyFans למעלה מאלף פאונד (כ-4,200 ש"ח) לחודש על ידי מכירת תמונות של שיער גופה. היא סיפרה: "יש גברים שהשיער לא מושך אותם בגלל שהם לא פתוחים אליו, אבל גיליתי שחלקם נמשכים, מעריכים ומקבלים. מכירת תמונות של הרגליים השעירות, בית השחי וקו הביקיני שלי היא כעת מקור ההכנסה העיקרי שלי".

"אני לא פוסלת את הרעיון של גילוח חוזר אבל כרגע מה שעובד בשבילי הוא השיערות. יש לי קהל מעריצים שמתרכז בעיקר סביב 'לראות את שיער הגוף שלי'. עדיף לי לשמור עליו". ההכנסה הנוספת היא לא היתרון היחיד של גוף שעיר עבור בת ה-32, אלא גם אהבה עצמית. היא אמרה: "ככל שהזמן חלף, הביטחון העצמי שלי גדל והתאהבתי בעצמי. עכשיו אני מרגישה בנוח ב-100 אחוז מהעור שלי. אני לא מצפה מכולם להפסיק להתגלח, זו בחירה אישית ויש הרבה אפשרויות לנשים ולגברים".

"כל אחד צריך לעשות את הבחירות הטובות ביותר עבורות. אני רק מייעצת לאחרים לכבד אנשים שעושים בחירות שונות משלהם". למרבה המזל, לא היתה שום תגובה שלילית. "שמתי לב שאנשים מסתכלים עלי במבט חוזר כשהם רואים אותי לראשונה, אבל זה בסדר להיות סקרן", אמרה סינתיה.