אשליה אופטית שנוצרה על ידי היוטיובר "7-Second Riddles", הצליחה לסקרן את הגולשים ברשתות החברתיות, מאחר והיא מכילה בעלי חיים רבים אך לא כל הצופים הצליחו להבחין היכן הן מסתתרות. 

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך יוטיוב)

התמונה כוללת פיל ו-12 יצורים נוספים החבויים בתוכו. אתם תצטרכו להסתכל מקרוב במיוחד כדי לזהות את כולם, כי חלקם מוסווים היטב. החיות הבולטות הן פיל, חמור, כלב, חתול ועכבר. במבט מדוקדק יותר, אתם עשויים להבחין בנחש החבוי בזנבו של הפיל. אם תתבוננו מקרוב, תזהו גם את היתוש מזמזם בחלק העליון של רגלו האחורית של הפיל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אם הגעתם עד הלום, וגיליתם בין ארבעה לשישה מהיצורים - זיהיתם את החיות הברורות ביותר בתמונה. אבל עדיין פספסתם לא מעט. ככל שמתבוננים מקרוב, מתחילות להופיע חיות נוספות כמו הדג המחופש לעין הפיל. אם פספסתם אותו, אולי שווה לכם להשקיע בעדשות ראייה חדשות. אבל הימנעו מעדשות עין דג, מכיוון שאלו בהחלט לא יעזרו לכם לזהות יותר חיות.

בעוד שמעטפת בעל החיים הבא די קשה לזיהוי כי היא משמשת כאוזן הפיל, זה כמובן הצב. אם הגעתם עד כאן - כל הכבוד. איתור של בין שבעה לתשעה יצורים פירושו שתשומת הלב שלכם לפרטים היא טובה מאוד, וסביר להניח שתפיקו מכך תועלת על בסיס יומיומי. 

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך יוטיוב)

סביר להניח שיש לכם תשומת לב טובה לפרטים אם זיהיתם את הדולפין מתחזה לחדק הפיל, בעוד שבעלי תשומת לב חדה יותר, ראו את התנין אורב בתור הלסת התחתונה של הפיל. אבל המבחן האמיתי הוא האם הצלחתם לזהות את הסרטן הערמומי החבוי ברווח שתי רגליו הקדמיות? עוד חיות חבויות הן הציפורים שמסתתרות ברווח שבין מצחו של הפיל, לחדק.

אם הבחנתם בעשרה או בכל 13 היצורים - יוצר התמונה טוען שיש לכם את הכישורים להיות סוכני FBI.
כמה אתם הצלחתם לזהות, ואיך הלך לכם ביחס לחברים ולמשפחה שלכם?