לאפפניה מריה דה ז'סוס מנדס, סבתא מברזיל, מלאו 105 שנים ב-7 באפריל ועיניה נשואות להשיג תואר עולמי. כדי לחגוג את ציון הדרך הארוכה שעברה, היא עשתה קעקוע של מפתח זהב על הזרוע, יחד עם המשפט "רק אהבה בונה", אותו הוסיפה יומיים לאחר מכן. 

כעת היא מחפשת מתנת יום הולדת מאוחרת נוספת - להופיע ב"ספר השיאים של גינס". מנדס מתגאה בארבעה קעקועים, הכוללים יונק דבש שותה צוף על ירך אחת, וורד אדום על הירך השניה. הקעקוע הראשון שהיא עשתה היה של זר פרחים ולדבריה, אין לה תכניות להפסיק להתקעקע בקרוב.

בת ה-105 נולדה בבאהיה בצפון-מזרח ברזיל בשנת 1917, והיא אם ל-18 ילדים. כשהיא מונה את ילדיה, נכדיה, הנינים והחימשים שלה יחד, היא מתהדרת במשפחה של למעלה מ-100 איש. הנכד שלה, מוזיקאי בשם אנגלס, ליווה אותה לסטודיו הקעקועים, כשעשתה את כתובת הקעקע האחרונה, נכון להיום. הוא סיפר: "רעיון הקעקוע עלה לראשונה ביום הולדתה ה-90. חשבתי שזו בדיחה אבל היא לקחה את זה ברצינות. לא רק שהיא החליטה לעשות אותו, היא בחרה להוסיף קעקועים נוספים בגיל 98 ו-101".

אנגלס הנכד, מאספיריטו סנטו שבדרום-מזרח ברזיל, סיפר שהמשפחה ניסתה לשכנע אותה להפסיק עם הקעקועים הנוספים. הוא הוסיף: "בגלל הבריאות שלה, ניסינו לשכנע אותה, אבל זה היה בלתי אפשרי. היא קיללה אותי ואמרה שאחרי 18 ילדים, קעקוע הוא לא הבעיה". 

טרם ידוע אם המשפחה כבר יצרה קשר עם "ספר השיאים של גינס".