משפחתה של קנזי מוושינגטון שבארה"ב, רכשה בית בקומה עליונה בבניין בן מספר קומות. לאחר שהחלו בארגונים בדירה לפני המעבר אליה, הם שמו לב לצחנה שלא ברור מה מקורה. כעבור מספר ימים שלא הצליחו לברר מהיכן הריח המוזר הגיע, הם החליטו לפנות לאנשי מקצוע, לאחר שחשבו כי מדובר בסתימה באחד מחדרי השירותים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כשבעלי המקצוע הגיעו, הם איתרו את מקורו של הריח המצחין בפינתו של אחד מהחדרים. הם הבינו כי משהו מסתתר מתחת לרצפת העץ והודיעו לבעלת הבית החדשה כי עליהם לפרק את הריצוף. כשהרימו את השטיח "מקיר לקיר", הם גילו שמישהו כבר "ניסר" את הפרקט בפינת החדר.

הסוד המלוכלך שהושאר על ידי הדיירים הקודמים (צילום: טיקטוק)

בעלי הבית נחרדו כשראו את הריצוף המפורק מתחת לשטיח ורעדו רק מלדמיין לעצמם איזה סוד מטונף גר איתם בבית ומדיף ריח שלא הצליחו לסבול. אנשי המקצוע הרימו את הקרש כדי לחקור מה נמצא מתחת, ולהפתעתם הלא נעימה כלל, מצא שם ערימות ספלים וכלים מלוכלכים, מלאים בעובש שחור. קנזי רעדה לגמרי כשהסתכלה על אשת המקצוע מוציא את הכלים. לפחות שש קערות מטונפות ותריסר כוסות.

"הבית החדש שלנו הגיע עם מתנה קטנה", התבדחה בכיתוב שעל הסרטון שפרסמה בחשבון ה-TikTok שלה. הצילומים הציגו את האישה שכובה על רצפת העץ כשידה מוציאה כלים מעובשים, ובהם אוכל שהתקלקל ונרקב מתחת לקרשים של הבית. 

הכלים שאותרו מתחת לרצפת הבית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
הכלים שאותרו מתחת לרצפת הבית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

הסרטון נצפה יותר מ-3 מיליון פעמים, וגולשים רבים התלבטו לגבי הסיבה שיכולה לגרום למישהו להשאיר בכוונה כלים עם אוכל מתחת לרצפת ביתו. גולש אחד הגיב: "זה בוודאות היה נער מתבגר. אמא שלו בטח עדיין מחפשת את הכלים האלה". שניה טענה: "כולם אומרים שזה בטוח עבודה של בני נוער. לדעתי אין ויכוח בכלל". אחר הוסיף: "למי שלא יודע: אנשים עם דמנציה חושבים שאנשים אחרים גונבים מהם כשהם מסתירים דברים ושוכחים שהם הסתירו אותם".

קנזי עצמה חדשה: "כבר חשבנו שמישהו מת נמצא בקירות הבית". בינתיים, לגולשים אחרים לא היה אכפת מהלכלוך והעובש. הם העדיפו להתרשם מרצפת העץ המיוחדת. גולש אחד התלוצץ: "עזבו אתכם מהכלים! תראו איזו רצפת עץ!".