קלייר מקוגן בת ה-44 מסקוטלנד, היא סבתא לתינוק קטן. היא מפרסמת באופן קבוע סרטונים בחשבון ה-TikTok שלה, ולאחרונה היא נתקלה בתגובות לעגניות: "סבתא, כן. נכון", "בולשיט", ועוד.

היא מספרת שאנשים טוענים שהיא משקרת בגלל שהיא נראית צעירה. לכן לאחרונה היא פרסמה סרטון נוסף בו היא מחבקת את הנכד הרך שלה וקורצת למצלמה. היא כתבה לאחר המגיבים הלועגים: "ראיתי את התגובה הקטנה שלך אז חשבתי לענות. כן. אני 100 אחוז סבתא - אני אוהבת את זה, זה הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם! שמחה ומאושרת". הסרטון שלה נצפה יותר מ-137 אלף פעמים וגולשים רבים בירכו אותה.

סבתא בת 44 עונה למגיבים הלעגנים (צילום: טיקטוק)

גולש אחד כתב: "סבתא זוהרת! את מהממת ואני מקנא!", שניה הגיבה: "את נראית נהדר! תדמייני בראשך שאנשים מקנאים בך". שלישי הגיב למקוגן: "אני לא מאמין כמה תגובות שליליות את מקבלת. סבתא מדהימה ומיוחדת".

בינתיים, אנשים אחרים ניסו לנחש את גילה של מקוגן, כשהיו כמה שחשבו שהיא בת 40, וגולש אחד אפילו הציע שהיא בת 50. הסבתא הסקוטית הודיעה להם: "אהיה בת 45 ביולי. ב-3, אם תרצו לשלוח לי כרטיס ברכה ליום ההולדת". לאחר מכן היא הודתה שהשתמשה בפילטר ב-TikTok, אך הוסיפה שלא עברה שום טיפול קוסמטי. "הדבר היחיד שמוחלק על הפנים שלי זה הפילטר שאני משתמשת בו. כל השאר זה אני", אמרה.