סיפורי בגידות ברשתות החברתיות כבר הפכו לדבר שבשגרה. הצעירה הזו הציגה איך לכאורה, בן הזוג שלה "נפל" בעקבות דבר זעיר ופשוט. בסרטון אותו פרסמה האישה ב-TikTok, היא תיעדה איך מצאה משהו מוזר בערימת הבגדים שהיא מיינה. 

איתרה בין בגדיו של בן הזוג ריסים מלאכותיים (צילום: טיקטוק)

הצעירה המודאגת גילתה סט של ריסים מלאכותיים שבוודאות לא שייכים לה - או לבן זוגה. הסרטון נצפה יותר מ-2 מיליון פעמים מאז שפורסם בשבוע שעבר, והגולשים התלבטו אם הריסים הם סימן רע או טעות כנה. חלקם היו בטוחים שיש אישה נוספת שמעורבת בעניין וכתבו שיש מצב שהאחרת "שתלה" אותם במכוון בבגדיו של בן הזוג.

גולש אחד כתב: "היא השאירה אותם שם בשבילך, יקירה", צופה שני הסכים והוסיף: "היא ניסתה להשאיר לך רמז!". שלישית שיתפה חוויה אישית וכתבה: "מותק, אני מצאתי אביזרים לנשים שלא היו שייכים לי". חלקם מהגולשים שהסתכלו על הצד החיובי בעקבות הממצא, כתבו: "פחות כביסה לעשות מעכשיו", אחד התלוצץ. 

ובינתיים, בניסיון למצוא הסבר תמיד, אחר הגיב: "יכול להיות שזה פשוט נדבק אליו או שמישהי פשוט שלפה אותם והניחה במקום אקראי ואני חושב ככה כי לי זה קרה, מצאתי ריסים שנדבקו אלי והם בכלל לא היו שייכים לי".  בתגובות לסרטון, היא אמרה לעוקביה "אני צריכה להכין את עצמי לעימות מולו. לי לי הרגשה רעה לגבי זה. אני הולכת לרדת לעומק העניין".