בקליפ הוויראלי, הפיזיותרפיסטית, ד"ר שרה סולומון, לבשה חצאית כדי להצניע את איבריה כשהיא הרימה את המשקולת המחוברת לכדור קגל שהוכנס לנרתיק שלה. היא כרעה מספר פעמים, החזיקה מעמד ולא נראתה מתעייפת מדי.

ד"ר קארן מדבר על הסרטון של הפיזיותרפיסטית (צילום: טיקטוק)

הסרטון נצפה יותר מ-10 מיליון פעמים, והצופים התבדחו שהיא צריכה "לייצר יהלומים משלה", בגלל הלחץ שהיא יכולה להפעיל באמצעות השרירים. בינתיים, אחרים לא האמינו שהסרטון יכול להיות אמיתי. גולש אחד כתב: "אני בקושי עושה שתי שכיבות סמיכה כל שלושה חודשים, ואנשים מחזקים את רצפת האגן?, בעוד אחר התבדח: "זה כבר הדבר הכי חזק שקיים. בבקשה אל תחזקו אותו עוד". שלישי הגיב: "הסרטון הכי מוזר שראיתי ברחבי האינטרנט".

בתגובה לקליפ הוויראלי, ד"ר קארן רג'אן מספר שההישג המדהים של סולומון הוא בהחלט אפשרי, אבל, הוא מוסיף: "יש דרכים בריאות יותר לחזק את שרירי רצפת האגן". לפיו, התרגילים מחזקים את השרירים סביב שלפוחית השתן, הנרתיק או הפין. רצפת אגן חזקה יכולה למנוע בריחת שתן, הפרעות בזקפה ואפילו לגרום לאורגזמות חזקות יותר. 

כל שעליכם לעשות הוא לכווץ את השרירים 15 פעמים ביום, להחזיק כל כיווץ למשך מספר שניות ולתרגל מדי יום. אין צורך להרים משקולות באמצעות שרירי איברי המין. ייתכן שזה עלול לגרום לפציעה או לקרע. ד"ר קארן אמר: "אתם בהחלט לא צריכים לעשות דבר כזה כדי לחזק את השרירים שלכם. אם יש לכם בעיות, תוכלו תמיד לפנות לרופא מטפל או לשיקום רצפת האגן באמצעות תרגילים מפורטים יותר. דרכים נוספות לאדם ממוצע לחזר את ה"ליבה" שלו, הן תרגילי בטן, סקוואטים, דדליפט ועוד".