מאט אובריאן, משתמש TikTok, סיפר שהוא מתוסכל מהרעש של השכנים שגרים מעליו והחליט לקחת את העניינים לידיים כדי להתמודד עם הבעיה. "השכנים שלי מלמעלה מרעישים ומשום מה, אני מצליח להתחבר לרמקול הבלוטוס שלהם", אמר בסרטון. רגע לאחר מכן, הוא פנה למחשב שלו ושלף קובץ שכותרתו "שיר שכנים רועשים", ולחץ על קובץ ה-mp3. קטע האודיו בן ה-20 שניות, מנגן את הפתיחה של הסימפוניה החמישית של בטהובן - אבל עם טוויסט.

אובריאן מפתיע את השכנים (צילום: טיקטוק)

אובריאן הוסיף את הקול שלו כשהוא שר: "המוזיקה שלך מבאסת... בבקשה תנמיך אותה. המוזיקה שלך מבאסת, בבקשה תנמיך, תנמיך... תאסוף גם אחרי הכלב שלך!". לאחר מכן הוא חיבר את המחשב שלו לרמקול בלוטוס של סמסונג והפעיל את השיר, אותו ניתן לשמוע אצל השכנים למעלה.

הצופים הצליחו להזדהות עם התסכול של הבחור וסימנו את המהלך שלו ב"רעיון גאוני". אחד מהם הציע: "שעתיים של בייבי-שארק או שיר שלא נגמר, והם לא יעשו את זה שוב לעולם". שני כתב: "אם זה יקרה לי אי פעם אני בהחלט אעשה את זה בשמחה". אחרי שהציעו שיטות נקמה משלהם, כאשר גולש אחר שיתף: "היו לי שכנים ששנאתי אז שיניתי את שם המשתמש שלי בווי-פיי ל: 'אני שונא את השכן שלי סאטנו 10' ". אחר הגיב: "אם מישהו היה פורץ לרמקול שלי ועושה את זה - הייתי מת מצחוק". 

אחרים שאלו את אובריאן האם הטריק שלו עובד, אבל הוא לא ענה ישירות. הטיקטוקר התלוצץ: "כן, אני אוהב להטריד את כל השכנים שלי. למקרה שעשיתם משהו דומה - תתייגו אותי".