לא רק שילדים שוכחים את עצמם במשחקים ברשת, אלא שהם גם היו מבלים בשמחה את כל היום בצפייה בקטעי יוטיוב אם תאפשרו להם.

אמא אחת חשפה מדוע היא לעולם לא תיתן לבן שלה להשתמש במכשיר הנייד שלה ללא השגחתה. כשהיא שיתפה את סיפור האימה שעברה ב-TikTok. האם האמריקאית, בעלת שם המשתמש StayFitStayLif, הסבירה כיצד היא נתנה לבנה לשחק בסמארטפון שלה בזמן שהיא בישלה ארוחת ערב.

ילד ביצע רכישה בסך עשרת אלפים דולר דרך מכשיר הנייד של אמו (צילום: טיקטוק)

בסרטון ויראלי שצבר יותר משני מיליון צפיות, היא כתבה: "כשילד בן 10 חודשים רוכש חבילת נהיגה מלאה בשירות עצמי, דרך אפליקציית 'טסלה', ולא ידעת עד שבדקת את דפי חשבון הבנק שלך. ואז את מגלה שאין אפשרות לקבלת החזר 48 שעות לאחר הרכישה!". 

לאחר מכן, היא שיתפה את הקבלה הדיגיטלית על הרכישה שביצע בנה, המציגה שהשדרוג שרכש דרך האפליקציה, עלה לה עשרת אלפים דולר. כתבה האם העצבנית: "למה אין סיסמה או אמצעי אבטחה לפני שמבצעים רכישה כזו?!". מכיוון שהיה מאוחר מדי לבצע שינויים כלשהם, האם סיימה את הסרטון בצילומים של המכונית יוצאת בעצמה מהחניה הביתית.

מדוע הבנק לא עדכן אותה שבוצעה עסקה בסכום המופרז? (צילום: טיקטוק)

בסרטון נפרד, היא חשפה שתכונות מטורפות נוספות שרכש בנה, כוללות שינוי נתיב אוטומטי, היגוי אוטומטי ברחובות העיר ונהיגה עצמית מלאה. לאחר שהסרטון הפך לוויראלי ב-TikTok, הצופים שאלו מדוע הבנק שלה לא יצר עימה קשר לאחר עיבוד הרכישה היקרה. היא טענה: "הבנק בדרך כלל היה שולח לי הודעת טקסט עם השאלה 'האם שולם כך וכך בעסק כך וכך?'. אבל הדרך שבה טסלה עובדת היא שכאשר אתה רוכש מכונית, יש לך חשבון נפרד אצלם בחברה".

"אז אם וכאשר יש צורך לקחת את המכונית למרכז שירות כדי לתקן משהו, הכל יהיה תחת החשבון שנמצא באפליקציה, שכבר יש בו פרטי כרטיס אשראי מוזנים". גולש אחד התבדח: "הילד לא משחק עם הבטיחות שלו". בעוד ששני הוסיף: "הוא כנראה חשב שאת צריכה מכונית טובה יותר".