קנדלה, אזרחית ארה"ב, המתינה יחד עם נוסעים נוספים בתחנת רכבת בבואנוס איירס. צילומים ממצלמות האבטחה תיעדו את האישה שאיבדה לפתע את שיווי המשקל והפכה ללא יציבה, נוטה קדימה ומועדת לעבר הרכבת הנוסעת. היא נפלה מהרציף ונעלמה באופן שהבהיל את הממתינים האחרים.

** אזהרת צפייה **

הסובבים חששו מהגרוע מכל לאחר שנעלמה בין שני הקרונות. ניתן לראות בסרטון כמה עדים, מרימים את ידיהם על ראשם בבהלה. הרכבת נעצרה וצוותי ביטחון הוזעקו למקום והגיעו במהירות. 

המאבטחים, יחד עם נוסעים אחרים, הצליחו להרים את האישה בחזרה לרציף והיא חולצה בנס כשהיא בחיים. ההמון התאסף סביבה כשישבה על הרצפה בזמן שהיא ניסתה להבין מה קרה לה. לבסוף היא נלקחה בכסא גלגלים לאמבולנס שהסיע אותה לבית החולים בבואנוס איירס. לאחר בדיקות שונות,  נמסר לה שהיא יצאה מכלל סכנה והיא שוחררה.

הנוסעת סיפרה כיצד הרגישה שנולדה מחדש לאחר ששרדה את אירוע האימה. היא אמרה: "סבלתי מירידה פתאומית בלחץ הדם והתעלפתי. ניסיתי לבקש עזרה מהאדם שמולי אבל אני לא זוכרת שום דבר אחר, אפילו את הרגע שבו נפלתי בין הקרונות. אני לא יודעת איך אני עדיין בחיים". עד שהיה במקום סיפר: "האישה הזו נולדה מחדש. זה נס! חיכינו לרכבת ופתאום היא נפלה בין הקרונות. למרבה המזל לא קרה שום דבר טראגי והיא בסדר".