איריס ג'ונס בת ה-82, הכירה את מוחמד אחמד בן ה-39 ממצרים, מהנדס במקצועו, בפייסבוק בשנת 2019 והשניים נישאו בשנת 2020. 

ג'ונס, מווסטון-סופר-מאהרה בסומרסט, משתפת ברשתות החברתיות פרטים על מערכת היחסים שלהם כדי לעדכן את המעריצים בחדשות. בחודש שעבר, בת ה-82 פרסמה פוסט כדי לשתף את האושר שלה עם העוקבים לאחר שהתאחדה עם בעלה. היא כתבה: "אחרי היעדרות של חודש, בעלי הנפלא מקבל אותי בדיוק כמו שאני, כי כך אהבה צריכה להיראות", היא המשיכה: "ברוך הבא הביתה מוחמד. הגעגועים אליך בחודש האחרון גרמו לי להבין איזו פנינה יקרה מפז אתה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אבל כבר באותו היום פרסם אחמד פוסט משדה התעופה בקהיר, וכתב שהוא נאלץ לחזור הביתה מ"סיבות מסוימות". הוא כתב: "אני מתגעגע לאשתי איריס". העוקבים שיערו שבעיה עם אשרת השהייה שלו עלולה לגרום לפרידה בין השניים, שכן הם כבר פרסמו בעבר שמשרד הפנים לא העניק לאחמד אשרת בן זוג.

ג'ונס ואחמד, הגישו בקשה עוד באוגוסט האחרון, ונמסר להם שההחלטה בעניינו תתקבל עד נובמבר 2021. אבל נראה שהזוג עדיין ממתין לתשובה בעניין. 

בעבר, ג'ונס שיתפה את הגולשים בחיי המין שלה ושל בן זוגה. היא חשפה שהם זוג מאוד רומנטי ושאחמד "מדהים במיטה. זה לא היה קל, אבל הוא מאוד אוהב ורומנטי. בעלי לשעבר אמר שהייתי אישה קרירה כשהתגרשנו לפני 40 שנה. עכשיו אני יודעת שאני בהחלט לא מה שהוא אמר".